توری کیسه خرما + کیسه نخل خرما عمده

توری کیسه خرما از بهترین نوع توری ها می باشد که برای پوشش نخل های با ارزش استفاده می شود. این توری ها در سایز 80 در 90 در بازار عرضه می شود.

کیسه نخل خرما

کیسه نخل خرما از بهترین مواد اولیه تولید می شود. این محصول باتوجه به اینکه در کشور ما خرما تولید بالایی دارد مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول به این صورا می باشد که از هر دو طرف باز می باشد و وقتی کیسه را روی خوشه خرما می کشیم از هر دو طرف گره زده تا آسیبی توسط پرندگان و آب و هوا به محصول وارد نشود.

محصولات پلاستیکی در سال های اخیر بسیار متنوع شده اند، چرا که علم شیمی در حیطه تولید انواع نمونه محصولات پلاستیکی پیشرفت چشمگیری کرده است. با این فرمول های مختلف می توانیم انواع و اقسام توری پلاستیکی را با ویژگی های کیفی و کاربردی مختلفی تولید کرد.

محصولات پلاستیکی ما به کشورهای مختلفی ارسال می شود. کشورهایی که محصول خرما را دارند و صادرکننده هستند برای پوشش نخل ها خود از این توری ها استفاده می کنند.

قیمت پنگ پوش نخل خرما

توری کیسه خرما

توری کیسه خرما در ایران جدیدا با بهترین دستگاه ها تولید می شود که مجموعه راشاپلاست یکی از این تولیدکنندگان مطرح می باشد. این مجموعه علاوه بر این نمونه از کیسه، کیسه های مختلف گونی و توری را هم که مخصوص محصولات کشاورزی است را نیز تولید می کند.

مصرف انواع توری کیسه خرما به قدری افزایش پیدا نموده است که کارخانه های تولید کننده این محصولات با افزایش ظرفیت تولید خود تعداد بالایی از آن ها را تولید کرده و به بازار های مختلف عرضه می‌ کنند.

مراکز تولید توری کشاورزی با ارائه محصولات خود با قیمت مناسب می‌ توانند در بازار فروش این محصولات جایگاه خوبی را به دست آورند. در ادامه اطلاعاتی را در رابطه با توری مرغوب و همچنین مراکز فروش عمده آن ها در اختیارتان قرار خواهیم داد.
اگر اطلاعات کاملی را در رابطه با توری کیسه خرما با کیفیت به دست آورید به راحتی می توانید به هنگام خرید این محصولات، مناسب ترین آن ها را انتخاب کنید.

اگر به کیفیت توری کیسه خرما مورد نظر خود اهمیت می دهید به سراغ توری های درجه یک بروید، توری های درجه 1 از مواد اولیه تازه و با کیفیت تولید می گردند اما نایلون های درجه دو از مواد بازیافتی ساخته می شوند. باتوجه به حساس بودن محصول خرما باید پوشش این محصول را با توری کیسه خرما درجه یک انجام دهید.

توری کیسه خرما + کیسه نخل خرما عمده

قیمت کیسه خرما عمده

قیمت کیسه خرما عمده را شما باید از طریق تولیدکنندگان استعلام بگیرید. این تولیدکنندگان چون محصول را به صورت مستقیم ارائه می دهند قیمت مناسبی را اعلام می کنند.

مراکز فروش عمده توری کیسه خرما در سراسر ایران با تبلیغات گسترده محصولات خود و تضمین قیمت و کیفیت، انواع این محصولات را به بازار های مختلف ارائه می‌ دهند. از طریق این مرکز تولید عمده، مشتریان می‌ توانند انواع محصولات کیسه توری و گونی مورد نظر خود را به آسانی سفارش دهند.

توری پیاز و سیب زمینی، توری کلم، توری مرکبات نمونه ای از این محصولات می باشد. شما می‌ توانید با اعتماد به سابقه فروش مناسب این مجموعه و همچنین کیفیت بالای محصولات، ثبت سفارش عمده توری کیسه خرما مورد نیاز خود را به صورت عمده انجام دهید. برای اطلاع از موجودی انواع پلاستیک و همچنین قیمت به روز شده آن ها، کافی است تا با بخش فروش ما در ارتباط باشید.

آیا این نوشته برای شما مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید