توری راشل سیب زمینی و پیاز

توری راشل سیب زمینی از نوع توری های درجه یک و پر کاربرد می باشد که امروزه توانسته است به یک جایگزین اصلی برای انواع بسته بندی تبدیل گردد به طوری که تولید آنها به یک صنعت مهم تبدیل شده است.

کیسه بسته بندی سیب زمینی و پیاز

توری راشل

توری راشل از نمونه های پر مصرف در داخل و خارج از کشور می باشد. امروزه نمونه های مختلفی از توری ها بسته بندی با استفاده از مواد پلاستیکی ساخته می شوند که در ساخت آنها از مواد اولیه درجه ۱ استفاده می گردد و رنگ بندی ها و طراحی های گوناگون قابل تهیه می باشند و تنوع آنها بالا می باشد.

از مهمترین ویژگی‌ های انواع توریهای بسته بندی پلاستیکی می توان به استفاده از مواد پلاستیکی درجه یک و با کیفیت در ساخت آنها اشاره کرد. علاوه بر این باید بدانید که این توری ها سبک بوده و از مقاومت بالایی هنگام جا به جایی برخوردار می باشند. در مواردی که توری در جاهای خیلی گرم مورد استفاده قرار می گیرد.

اندازه هایی که برای انواع توری راشل در نظر گرفته می‌ شود بسیار دقیق است و این اندازه ها با توجه به استفاده‌ هایی که از آنها می‌ شود، ایجاد می گردد. به همین علت است که توری راشل پلاستیکی از اندازه دقیقی برخوردار هستند و همچنین متنوع می باشند که امروزه بیش از هر نوع مورد استفاده قرار می‌ گیرند.

توری راشل سیب زمینی

در مراکز خرید توری راشل خریداران می‌ توانند نوع درجه یک آنها را با بهترین قیمت های روز تهیه کنند که این امکان برای خریداران در سراسر کشور به صورت اینترنتی فراهم شده است.

با تولید توری راشل امروزه صادرات آنها رونق چشمگیری به خود گرفته است به طوری که صادرات توری راشل به بسیاری از نقاط جهان و به خصوص به کشورهای همسایه هم انجام می‌پذیرد و با توزیع آنها به صورت کلی امکان پذیر است.

با فروش مستقیم آنها تلاش کرده‌ ایم ارزان ترین قیمت توری راشل را برای آنها در نظر بگیریم که در مقایسه با جنس خوب و ماندگاری بالای آنها ناچیز و ارزان است.

قیمت تور پیاز و سیب زمینی

توری راشل پیاز

تولید کنندگان در تولید انواع توری راشل پلاستیکی و توری لنو فعالیت دارند و این محصول را در حجم بالا و کیفیت عالی تولید می کند و در اختیار مشتریان قرار می دهد. ابن توری ها بسیار پر کاربرد می باشند و در صنایع مختلف از این محصول استفاده می شود، توری راشل بازار گرم و پر فروشی دارد و باعث در آمد زایی خوبی در کشور شده است.

برای تولید توری راشل پلاستیکی از بهترین متریال استفاده می‌شود و این توری ها از مواد نو و درجه یک می باشد هر چه متریال این تورهای پلاستیکی با کیفیت تر باشد استحکام و دوام آن ها نیز بیشتر است. توری های راشل تولید شده شده با اینکه خیلی سبک هستند ولی مقاومت بالایی دارند چرا که بافت آنها طوری می باشد.

آیا این نوشته برای شما مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید