بازرگانی پخش توری رنگی پیاز

استفاده از توری های پلاستیکی برای نگهداری و حمل و نقل پیاز بسیار کاربردی می باشد این توری ها در انواع مختلفی از لحاظ رنگ و سایز وجود دارد.

بازرگانی پخش توری رنگی پیاز می ‌تواند با عرضه این طوری ها با کیفیت بالا آن ها را در اختیار کشاورزان و مراکز پخش عمده قرار دهد.

افرادی که به توری ها نیاز دارند می توانند با مراجعه به بازرگانی پخش به صورت مستقیم این توری ها را با قیمت مناسب تری تهیه کنند. 

بازرگانی پخش توری رنگی پیاز

انواع رنگبندی توری پیاز

انواع رنگبندی توری پیاز

پیاز یکی از محصولات کشاورزی است که برای جابجایی  و حمل و نقل آن ها به مراکز فروش نیاز به کیسه های مخصوص دارد تا به راحتی بتوان آن ها را جابجا کرد.

برای این کار انواع توری پیاز در رنگ بندی های مختلف تولید می‌ شود و از آن ها استفاده می‌ کنند توری های پیاز معمولاً به دلیل جنس پلاستیکی که دارند دارای مقاومت بسیار بالا و دوام خوبی می باشند و به راحتی می توان این محصولات را با آن حمل و نقل کرد.

توری پیاز در رنگ بندی های گوناگونی مانند: سفید، قرمز و بنفش، زرد، سبز و بسیاری از رنگ های دیگر تولید می شود.

  به طور کلی بیشتر از کیسه های سفید و قرمز برای جابجایی پیاز استفاده می‌ کنند به دلیل هماهنگی بصری رنگ پیاز با کیسه ها استفاده از این دو رنگ بیشتر می ‌باشد.

همچنین این توری ها دارای طرح های متنوع از لحاظ نوع بافت می باشند و آن ها به دلیل بافت خاصی که دارند می توانند وزن بسیار زیادی را تحمل کنند و پیاز درون آن ها به دلیل تهویه مناسبی که انجام می پذیرد فاسد نمی شود.

همچنین حمل و نقل و نگهداری آن ها نیز به راحتی انجام می پذیرد همچنین توری ها در اندازه های مختلف از لحاظ وزنی ۵ کیلویی، ۱۰ کیلویی و حتی ۲۰ کیلویی وجود دارد و همه رنگ های آن در سایز بندی های مختلف تولید می شود تا برای جابجایی پیاز در هر حجمی قابل استفاده باشد. 

قیمت انواع توری رنگی پیاز در سال ۹۹

قیمت انواع توری رنگی پیاز در سال 99

توری رنگی پیاز به دلیل جنس خاصی که دارد از پلاستیک و نوعی پلیمر مخصوص تولید می ‌شود بسیار مستحکم می باشد و برای حمل و نقل و جابجایی و نگهداری پیاز ها قابل استفاده می باشد.

قیمت انواع توری رنگی پیاز در سال ۹۹ بستگی به نوسانات بازار و نوع پلاستیک استفاده شده در آن متفاوت می باشد.

به طور کلی به دلیل این که در تولید آن ها از نوعی پلاستیک استفاده می ‌شود و نباید قیمت توری رنگی ها بالا باشد و با قیمت بسیار مناسب عرضه می گردد.

اما ممکن است که نوسانات ارز در داخل کشور بر روی قیمت نهایی آن ها تأثیرگذار باشد. 

آیا این نوشته برای شما مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید