کیسه بسته بندی سیب زمینی و پیاز

کیسه بسته بندی سیب زمینی و پیاز برای صادرات و بازار داخل به صورت عمده مورد استفاده قرار می گیرد. کیسه بسته بندی سیب زمینی در ابعاد مختلف در مجموعه راشاپلاست تولید و به بازار عرضه می شود.

کیسه بسته بندی سیب زمینی

کیسه بسته بندی محصولی است که امروزه در زندگی انسان ها نقش مهمی دارد زیرا در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌ گیرد و جهت بسته بندی کردن محصولات مختلف به وفور کاربرد خواهد داشت.

امروزه این محصول در شهر های مختلف کشور توسط مجموعه راشا پلاست به صورت عمده ارسال شده و در اختیار صنعت گران عزیز قرار می گیرد.

نکته مهمی که درباره کیسه بسته بندی وجود دارد آن است که ظرفیت آن به در خواست مشتری قابل تغییر است. سیب زمینی محصولی است که صادرات آن از ایران به کشورهای مختلف فراوان انجام می شود. به همین دلیل کیسه های بسته بندی به صورت توری و گونی مصرف بشدت بالایی دارد.

کیسه بسته بندی سیب زمینی و پیاز

مشخصات کیسه بسته بندی

یکی از مشخصات کیسه بسته بندی آن است که این محصول از جنس پلاستیک می‌ باشد اما دارای الیافی بسیار مستحکم است و هنگامی که آن را با مواد گوناگون پر کنید به هیچ عنوان آسیب نخواهد دید‌.

یکی دیگر از ویژگی‌ های این محصول آن است که اگر به صورت توری باشد هوا از آن به راحنی رد و بدل شده و آسیب محصول را کاهش می دهد.

از دیگر خصوصیات کیسه بسته بندی باید به متنوع بودن رنگبندی آن ها اشاره کرد و شما می توانید آن را در انواع رنگ های زرد، قرمز، بنفش و غیره مشاهده کرده و بر اساس سلیقه خود انتخاب کنید.

توری های راشل برای مرکبات و کلم نیز مورد استفاده قرار می گیرد که همه انواع توری ها در مجموعه راشاپلاست تولید و عرضه می شود.

خرید کیسه بسته بندی پیاز

قبل از خرید کیسه بسته بندی پیاز باید نکات مهمی را در نظر بگیرید که در ادامه برخی از موارد مهم را برای شما شرح می دهیم تا با توجه به آن ها بتوانید محصولاتی کاملا ایده آل را تهیه فرمایید‌.

مهمترین نکته‌ ای که افراد پیش از تهیه کیسه بسته بندی پیاز به آن دقت می‌ کنند کیفیت آن می باشد و در حقیقت باید از مقاومت و دوام بالایی بهره ببرد.

یکی دیگر از موارد مهم پیش از تهیه این محصول میزان ضخامت کیسه بسته بندی می باشد و معمولا اشخاص به دنبال محصولاتی کاملا ضخیم و مستحکم هستند.

تولید در کارخانه ای که به کیفیت و متریال اهمیت می دهد هم یکی دیگر از فاکتورهای خرید می باشد.

قیمت کیسه بسته بندی سیب زمینی و پیاز + خرید و فروش

قیمت کیسه بسته بندی سیب زمینی و پیاز با توجه به پارامتر های مختلفی مشخص می‌ شود و در حال حاضر نیز هزینه خرید و فروش این محصول با توجه به کیفیتی که دارد به ازای هر عدد بین ۱۵۰۰ الی ۵۰۰۰ تومان است.

عوامل گوناگونی می توانند در تعیین قیمت کیسه بسته بندی تاثیر گذار باشند که به عنوان یکی از اصلی‌ ترین آن ها می‌ توان به میزان مرغوبیت این کالا اشاره نمود.

صادرات کیسه بسته بندی به کشور های خارجی از دیگر عواملی است که در تعیین هزینه این کالا موثر خواهد بود.

اگر شما دوستان عزیز نیز تمایل دارید این کیسه بسته بندی درجه یک را تهیه فرمایید باید با مشاوران ما تماس بگیرید و سپس آن ها را سفارش دهید.

کیسه بسته بندی سیب زمینی و پیاز

پاسخ به ۲ سوال درباره کیسه بسته بندی

۱: کیسه بسته بندی دارای چه رنگی می باشد؟

کیسه بسته بندی دارای رنگ بندی مختلف می باشد.

۲: کیسه بسته بندی دارای چه ویژگی می باشد؟

کیسه بسته بندی دارای مقاومت بالا می باشد؟

آیا این نوشته برای شما مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید