کارخانه کارتن سازی میوه + کارتن بسته بندی میوه

کارخانه کارتن سازی میوه و صیفی جات با تولید انبوه می تواند نیاز به این بسته بندی ضروری که در صنعت کشاورزی درحال رشد است را برطرف کند.

کارخانه کارتن سازی میوه

کارخانه کارتن سازی در استان های مختلف و از جمله قم فعال هستند و به تولید انواع کارتن میوه و صیفی جات می پردازند. یکی از بهترین محصولاتی که این روزها در کارخانجات کشورمان تولید شده و در دسترس مشتریان قرار می گیرد، کارتن میوه و صیفی جات می باشد.

این کارتن میوه یک محصول جدید است که بر مبنای تکنولوژی جدید تولید شده و جهت بسته بندی میوه و صیفی جات صادراتی مورد استفاده قرار می گیرد. کارتن های بسته بندی به صورت های مختلف و با مواد اولیه متفاوت تولید می شود. این کارتن ها به صورت سه لایه و پنج لایه و در ابعاد مختلف تولید می شود که در هر محصولی می تواند متفاوت باشد.

کارخانه کارتن سازی میوه + کارتن بسته بندی میوه

کارتن بسته بندی میوه

کارتن بسته بندی میوه به صورت صادراتی و بازار داخل تولید و به بازار عرضه می شود. یکی از بزرگترین مشکلاتی که بسیاری از کشاورزان که تولید میوه و صیفی جات دراند نحوه بسته بندی صادراتی می باشد. مهمترین عواملی که باعث فروش محصول در بازار های جهانی می شود علاوه بر کیفیت نحوه بسته بندی آن می باشد.
اما خوشبختانه با پیشرفت علم و فناوری شاهد تولید کارتن بسته بندی میوه و صیفی جات هستیم که با استفاده از علم روز تولید شده و می تواند جایگزین خوبی برای دیگر بسته بندی های موجود در بازار شود.
یکی از نکته های جالبی که در مورد این کارتن ها وجود دارد این است که میوه ها و سبزیجات درون آن عمر بیشتری داشته و بدون اینکه محصول مورد نظر آسیب ببیند به سایر کشورها ارسال می شود.

باتوجه به صنعت کارتن سازی در ایران این امکان وجود دارد که با قیمت مناسب این محصولات را تولید و در اختیار کشاورزان قرار داد تا به راحتی محصول مورد نظر خود را بسته بندی کنند.

کارخانه کارتن سازی میوه + کارتن بسته بندی میوه

کارتن بسته بندی صیفی جات

کارتن بسته بندی صیفی جات یکی از نمونه های تولید شده در بازار هستند. کارتن های میوه و صیفی جات بعد از ساخت یک لایه سلفون روی آن قرار می گیرد تا در مقابل رطوبت مقاوم تر شود و امکان نفوذ رطوبت در کارتن را کاهش دهد. همچنین این محصول را می توان به صورت چاپ های اختصاصی تولید کرد تا با برند خود محصولات را به سایر افراد معرفی کنید.

اگر شما عزیزان قصد سفارش انواع کارتن بسته بندی میوه و صیفی جات را دارید، می توانید از محصولات موجود در سایت ما دیدن فرموده و پس از کسب اطلاعات بیشتر، سفارش خود را ثبت نموده و آن را در کوتاه ترین زمان ممکن دریافت نمایید.

آیا این نوشته برای شما مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید