کارخانه پلاستیک عریض گلخانه ای

گلخانه‌ها این اجازه را می‌دهند که در تمامی فصول سال به کشاورزی پرداخت. یکی از وسایل و تجهیزات مهم در گلخانه‌ها، پلاستیک عریض گلخانه ای است. امروزه برندهای معتبر زیادی در کشور در زمینه تولید این پلاستیک‌ها با عرض‌های مختلف فعالیت می‌کنند. از جمله‌ی معتبرترین کارخانه پلاستیک گلخانه ای در کشور می‌توان به برند رخ پلاستیک توس، شیمی پلاستیک، پرشین پلاستیک شاره کرد. این شرکت‌ها توانسته‌اند پلاستیک گلخانه را در ابعاد مختلف از دو تا چهارده متر تولید کنند.

کارخانه پلاستیک عریض گلخانه ای

بررسی کیفی انواع پلاستیک عریض گلخانه ای

بررسی کیفی انواع پلاستیک عریض گلخانه ای در مورد بررسی کیفی انواع پلاستیک عریض گلخانه‌ای باید گفت که این محصولات از نظر ابعاد دارای ابعاد مختلفی هستند و با عرض‌های گوناگونی تولید می‌شوند که در این بین؛ عرض دو، چهار، هشت، ده و دوازده متر بیشتر مرسوم است اما با این وجود این پلاستیک‌ها با عرض ۱۴ متر هم تولید می‌شوند. 

از نظر شکل ظاهری باید بگوییم که عرض زیاد این محصولات باعث می‌شود که بتوان پوششی یکنواخت و بدون برش به پلاستیک گلخانه داد که در نتیجه این موضوع موجب می‌شود که هوا در درون گلخانه به صورت یکنواخت بوده و جایی برای خروج یا ورود گرما از قسمت‌های برش خورده وجود نداشته باشد و همین موضوع به بالا رفتن راندمان کاری به دلیل کمتر شدن مصرف انرژی تا حد قابل توجهی کمک می‌کند.

از طرفی عرض زیاد این پلاستیک‌ها باعث می‌شود که از برابر یکسری آسیب‌های طبیعی و فیزیکی مثل باد و باران مقاومت بیشتری داشته باشند. در کنار آن‌ها، ضایعات پلاستیک هم کمتر خواهد بود.

اما یکی از مهمترین نکات در مورد این محصولات که نشان از کیفیت بالای پلاستیک عریض گلخانه دارد استفاده از یکسری تثبیت کننده‌های یو وی و همچنین آی آر در فرآیند تولید این دسته از پلاستیک‌ها می‌باشد. تثبیت کننده‌های یو وی موجب می‌شوند که پلاستیک در برابر نور خورشید مقاومت بالاتری داشته باشد و در نتیجه طول عمر بالاتری خواهد داشت. از طرفی تثبیت کننده آی آر هم موجب جلوگیری از خروج اشعه مادون قرمز از گلخانه و در نتیجه حفظ دمای گلخانه می‌شود که این موضوع مخصوصا در روزهای سرد زمستان نکته‌ای قابل اهمیت به شمار می‌آید.

فروشگاه مرکزی پلاستیک عریض گلخانه ای

فروشگاه مرکزی پلاستیک عریض گلخانه ای فروش پلاستیک عریض گلخانه‌ای از طرق مختلفی صورت می‌گیرد که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • فروش اینترنتی این دسته از پلاستیک‌ها
  • فروش فیزیکی پلاستیک گلخانه
  • فروش تلفنی این محصولات

در این بین اما، فروش اینترنتی به دلیل تضمین کیفیت محصول و کاهش قیمت تمام شده محصول برای خریداران که نتیجه عرضه مستقیم کالا است روشی مناسب‌تر به حساب می‌آید. 

این سایت، یک فروشگاه پلاستیک گلخانه ای اینترنتی است و شما به سادگی از این طریق می‌توانید این محصولات را مناسب با نیاز خود در عرض‌های مختلف سفارش دهید.

آیا این نوشته برای شما مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید