کارخانه تولید گونی کاه + خرید گونی کاهی

کارخانه تولید گونی کاه انواع سایز این محصول پرمصرف را به صورت عمده در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهد. خرید گونی کاهی از مجموعه راشاپلاست که خود تولیدکننده این محصول هست می تواند برای شما به صرفه باشد.

کارخانه تولید گونی کاه

برای بسته بندی محصولات کشاورزی استفاده از گونی امری مرسوم پرطرفدار است که برای این منظور معمولاً از جنس پلاستیک که کاربرد زیادی دارد استفاده می شود.

گونی کاهه یکی از پرکاربردترین این محصولات است که برای بسته بندی انواع کاه که وزن پاینی دارد ولی حجم بالا مناسب می باشد.

بدون شک تراکم و کیفیت جنس گونی کاه تاثیر بسیار زیادی در میزان کارآیی و عملکرد آنها در حین حمل و جابجایی محصولات بسته بندی شده دارد که بر این اساس، مدل های مختلفی از آنها تولید شده است.

کارخانه تولید گونی کاه + خرید گونی کاهی

مشخصات گونی کاهی

یکی از بارزترین مشخصات گونی کاهی، تنوع تولید آنها بر اساس جنس یا نوع مواد اولیه است که سبب شده بکارگیری آنها آسان و مقرون به صرفه باشد، گونی ها را از نظر جنس و کابرد می توان به موارد زیر دسته بندی کرد:

  1. گونی پلاستیکی ساده
  2. گونی پلاستیکی لمینت دار
  3. گونی چتایی یا کنفی

مدل های لمینت دار که در برابر نفوذ آب مقاوم هستند سبب شده کارآیی آنها برای بسته بندی محصولات شیمیایی مانند کودهای گرانوله و جامد افزایش یابد.

انواع گونی پلاستیکی با نخ های پلیمر باکیفیت بافته شده که برای هر محصولی که باگونی بسته بندی می شود مناسب است.

خرید گونی کاهی عمده

برای خرید گونی کاهی توجه به جنس و تناسب آن با نوع محصول اهمیت زیادی دارد. برای مثال گونی کاهی از جنس پلاستیک و در اندازه ای بزرگ باید باشند تا محصول کاه را بتوان بسته بندی کرد.

میزان تراکم و نوع بافت گونی اهمیت زیادی در نوع کاربرد آن دارد برخی از محصولات به صورت پودری هستند و گونی های با تراکم کم کاربردی برای این محصولات ندارد.

در هنگام خرید انواع گونی به صورت عمده، نوع و حجم محصول را در نظر بگیرید. همچنین از کارخانه ای که محصول را خریداری می کنید مهم است زیرا هر کارخانه ای از مواد اولیه مختلف برای تولید استفاده می کند.

قیمت گونی کاه + خرید و فروش

قیمت گونی کاه بر اساس فاکتورهای کیفی و جنس محصول سنجیده می شود، به عنوان مثال گونی های لمینت دار به مراتب گرانتر از نمونه های پلاستیکی ساده هستند.

به طور کلی قیمت خرید و فروش این محصول باتوجه به سایر و گرماژ گونی متفاوت خواهد بود. اما روند افزایشی هزینه های اولیه تولیدی باعث نوسان و تغییر کلی نرخ های توزیع شده است.

گونی کاهی در بازار به دلیل مصرف بالایی که دارد خرید فروش بالایی هم دارد. به همین دلیل افراد بسیاری به صورت واسطه ای در این بخش فعال هستند.

شما می توانید برای ثبت سفارش انواع گونی کاهی با مجموعه راشاپلاست در ارتباط باشید.

کارخانه تولید گونی کاه + خرید گونی کاهی

پاسخ به ۲ سوال درباره گونی کاهی

۱: گونی کاهی دارای چه ویژگی می باشد؟

گونی کاهی در اندازه های بزرگ تولید می شود.

۲: گونی دارای چه رنگی می باشد؟

گونی دارای رنگ های مختلف می باشد.

آیا این نوشته برای شما مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید