کارخانه تولید گونی سیب زمینی

کارخانه تولید گونی سیب زمینی به صورت گونی شیشه ای و گونی قرمز و گونی های رنگی توانسته است نیاز خریدارن را پاسخ دهد.

گونی سیب زمینی

گونی سیب زمینی از نمونه های مصرفی می باشد که در کشاورزی بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. محصولات کشاورزی در بسته بندی گونی به صرفه هستند و در سایر بسته بندی ها صرفه اقتصادی ندارند.

گونی ها از جمله پر مصرف ترین محصولات روزمره می باشند که از لحاظ کیفیت با یکدیگر متفاوت می باشند. از انواع گونی با کیفیت و قیمت مناسب در بازار می توان به:

گونی سیب زمینی اشاره کرد که از لحاظ کیفیت در ردهه متوسط می باشد و از لحاظ قیمت نیز ارزانتر است زیرا دارای ضخامت و گرماژ پایینی می باشد.

ولی گونی ها وزن سنگین نیز تولید می شوند که برای آراد، شکر و پسته مورد استفاده قرار می گیرد و می تواند در برابر هر گونه وزن های سنگین مقاومت خود را نشان دهد و باعث پاره شده و کنده شدن دستگیره نایلون نمی گردد از لحاظ ضخامت ضخیم تر می شود.

گونی های سبک از لحاظ کیفیت کمی پایین‌ تر است از جمله می‌ تواند وزن های سبک را حمل نماید، از لحاظ قیمت مقرون به صرفه می باشد. گونی های تولید شده در انواع رنگ بندی ها و سایز های بزرگ و کوچک موجود می باشد که بیشتر به حالت رنگ مات تولید می شود. گونی شیشه ای از نمونه دیگر می باشد که برای محصول سیب زمینی و هویج کاربرد دارد.

فروش گونی شیشه ای مناسب صادرات سیب زمینی

کارخانه تولید گونی

کارخانه تولید گونی توانسته است بهترین نوع از انواع گونی را تولید و به بازار عرضه کند. گونی بافی در ایران به دلیل وجود مواد اولیه رواج بالایی داشته و کارخانه ها و کارگاه های بسیاری اقدام به تولید گونی می کنند.

خرید عمده گونی از معتبر ترین کارخانه ها می‌ توان به فروشگاه های همواره آنلاین و اینترنتی اشاره کرد به طوری که در این مراکز محصولات و کالاها به صورت غیر حضوری به فروش می‌ رسند. شما می توانید با مقایسه کردن گونی ها با یک دیگر از لحاظ کیفیت و قیمت بهترین را انتخاب کرده سفارش عمده خود را ثبت کنید.

شما همچنین می توانید به صورت حضوری مصول خود ار ثبت سفارش کنید برای سفارش های اول خیالتان راحت باشد.

لیست قیمت فروش گونی پلاستیکی + گونی صادراتی

تولید گونی سیب زمینی

تولید گونی سیب زمینی در استان های تهران، همدان و اصفهان به صورت عمده صورت می پذیرد. گونی سیب زمینی که برای صادرات این محصول استفاده می شود در رنگ و سایزهای مختلف تولید می شود.

گونی های سفید بغل آبی، گونی قرمز بغل مشکی و گونی شیشه ای از نمونه گونی های تولید شده می باشد. ابعاد تولید هم می توان به 10، 15، 20، 25 و 30 کیلویی اشاره کرد.

مجموعه راشاپلاست باتوجه به اینکه به صورت مستقیم محصولات خود را ارائه می دهد توانسته است در بازار محصولات خود را عرضه کند. صادرات این گونی از طریق مجموعه ما به صورت عمده در تناژهای بالا صورت می پذیرد.

آیا این نوشته برای شما مفید بود؟

نظرات بسته شده است.

تماس بگیرید