کارتن بسته بندی گوجه فرنگی لمینتی

کارتن بسته بندی گوجه فرنگی به صورت لمینتی و سایر جنس ها تولید و عرضه می شود. کارتن های مورد استفاده باید از لحاظ کیفیت در بالاترین سطح باشند تا در حمل و نقل آسیبی نبینند.

کارتن بسته بندی گوجه

کارتن بسته بندی گوجه فرنگی یکی از انواع کارتن های موجود در بازار می باشد که برای حفظ و نگهداری گوجه فرنگی به کار میرود. گوجه فرنگی یکی از محصولات آسیب پذیر می باشد به همین دلیل باید برای نگه داری آن از بسته بندی مناسبی استفاده کرد که کیفیت محصول را نگهداری کند و باعث شود.

شما می توانید چاپ اختصاصی خود را در روی کارتن ها چاپ کنید. این کارتن های بسته بندی در ابعاد و جنس های مختلف قابل سفارش هستند. حداق میزان سفارش از این کارتن ها ۳۰۰۰ عدد می باشد.

فروش کارتن بسته بندی گوجه فرنگی +( خرداد 1402)

خرید کارتن بسته بندی گوجه فرنگی

یکی از بهترین و پیشرفته ترین انواع بسته بندی ها ،بسته بندی کارتونی می باشند که برای مصارف گوناگون در داخل و خارج از ایران استفاده می شوند.

موادی که در ساخت این بسته بندی ها وجود دارد از ضخامت های مختلف استفاده می شود و به صورت سه و پنج لایه تولید می شود.

کارتن بسته بندی گوجه فرنگی یکی از بهترین بسته بندی ها است که به صورت بهداشتی و تمیز در اختیار مشتری قرار می گیرد و باعث شده خیلی از سبزی ها و صیفی جاتی که به دلیل بسته بندی نامناسب خریداران خوبی نداشتند با کیفیت بهتری به خارج از ایران صادر شوند. برای حمل و نقل راحتر صیفی جات و میوه جات از کارتن بسته بندی استفاده می شود.

کارتن بسته بندی از بهترین انواع کارتن ها از نظر استحکام هستند و در حمل و نقل ها در اثر رطوبت به مشکل بر نمی خورند.

تولید کنندگان این کارتن ها در شهرهای مختلفی وجود دارند وجود دارند که این کارتن ها را به شهرهای مختلف ارسال میکنند که مصارف زیادی دارند.

کارتن بسته بندی گوجه فرنگی لمینتی

قیمت کارتن بسته بندی گوجه فرنگی

کارتن بسته بندی گوجه فرنگی با توجه به اندازه و شرکت تولید کننده قیمت های متفاوتی دارند .قیمت کارتن بسته بندی گوجه فرنگی با توجه به شرایط و کارایی نسبت به کارتن های ساده قیمت معقولی می باشد.

شرکت ما این امکان را فراهم آورده که کارتن بسته بندی گوجه فرنگی را به راحتی تهیه کنید و با حذف واسطه ها مناسب ترین قیمت را در اختیار مشتری قرار می دهد.

سورتینگ داران عزیز که در صنعت کشاورزی فعال هستند می توانند این محصول را به صورت عمده در حجم های بالا خریداری کنند.

آیا این نوشته برای شما مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید