کارتن بادمجان لمینتی و ساده

کارتن بادمجان لمینتی و ساده از کارتن های بسته بندی می باشد که برای بادمجان های لامپی و قلمی جهت صادرات و بازار داخل مورد استفاده قرار می گیرد.

کارتن بادمجان لمینتی

کارتن بادمجان لمینتی یکی از بروزترین بسته بندی های صادراتی می باشد. از انواع محصولاتی که برای بسته بندی محصولات کشاورزی، بخصوص صیفی جات بار مورد توجه قرار گرفته، کارتن بسته بندی بادمجان است که با همه‌ی بسته بندی های دیگر متفاوت است.

این محصول که دارای جنس سلفونی و کارتن ۵ لایه است، از بهترین مواد اولیه تولید شده است که به راحتی میزان ۶ الی ۸ کیلو بار را تحمل کند. اگر درخواست خرید عمده آن را دارید، بهتر است از عرضه کننده معتبر این محصولات اقدام کنید.

قیمت کارتن بادمجان | لمینتی + دایکاتی + ساده

کارتن بسته بندی بادمجان

امروزه خطوط تولید کارتن های بسته بندی با گستردگی بیشتری نسبت به گذشته روبرو گشته و پیشرفت فناوری و غالب شدن روش های نوین تولید باعث این امر شده اند.
با این وجود شاهد تولید و عرضه محصولاتی بسته بندی بسیار نو و مدرن هستیم که در خطوط بسته بندی پیشرفته مورد توجه قرار گرفته و انواع اقلام  کشاورزی را درون آن جاسازی می کنند.

یکی از همین محصولات، کارتن بادمجان است که اطلاعاتی را درباره آن در گزینه های زیر ارائه خواهیم داد:

  1. کارتن بسته بندی که یکی از شیکترین بسته بندی های صادراتی است، منجر به نگهداری بی نظیر اقلامی مانند کاهو رومانو، کاهو آیسبرگ، کرفس و بادمجان می گردد.
  2. در واقع این کارتن با ساختار بروز و کاملی که از آن بهره مند گشته، مناسب جهت بسته بندی اقلام صادراتی بوده و در تمام طول مسیر از آنها به بهترین شکل مراقبت خواهد کرد.
  3. انواع صیفی جات و سبزیجاتی که داخل این کارتن بسته بندی قرار می گیرند، از پژمردگی به دور مانده و درصد ضایع شدن در آنها نیز صفر خواهد بود.
  4. بنابراین می توان کارتن بسته بندی را یک محصول مقرون به صرفه معرفی کرد که به نفع صادرکنندگان بوده و از هدر رفتن و خراب شدن lمحصولات صادراتی آنها و در نتیجه وارد آمدن ضررهای خرد و کلان، جلوگیری می کند.

کارتن بادمجان لمینتی و ساده

 

فروش کارتن بادمجان

فروش کارتن بادمجان که امروزه در صادرات مورد استفاده قرار میگیرد در این مجموعه انجام می شود. هم اکنون فروش کارتن بسته بندی که به جرگه کارتن های بسته بندی صادراتی پیوسته، با شرایط کاملاً آسان و استثنایی آغاز شده و بنابراین فرصت دارید تا از موقعیت بوجود آمده، نهایت بهره را ببرید.
تمامی کارتن های بسته بندی در اینجا زیر نظر متخصصین تولیدکننده تولید گشته و پس از اعمال نظارت های دقیق و تایید کیفیت نهایی عرضه گشته اند.

بنابراین می توانید از کارتن های بسته بندی درجه یک که بی شک چند پله از سایر بسته بندی های معمولی بسته بندی، بالاتر هستند، بهره مند گشته و در نهایت موفق به خرید آنها با چنین مشخصاتی خواهید شد:

  • کارتن بسته بندی با پوشش سلفونی ضخیم و مقاوم
  • سازگار با ترکیبات میوه ها، سبزی و صیفی جات
  • محصولاتی همراه با قیمت عالی و باور نکردنی

آیا این نوشته برای شما مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید