مرکز خرید توری پیاز تهران

توری پیاز از بسته بندی های بسیار سالم و بهداشتی برای نگهداری انواع محصولات کشاورزی و مرکبات می باشد. در ادامه به ویژگی های این محصول بسته بندی پرداخته شده است. مرکز خرید توری پیاز تهران تمامی محصولات خود را در سراسر کشور پخش می کند. این کالا را می توان به صورت عمده ای خریداری نمود که در این صورت موجب کاهش قیمت آن می ‌شود و برای خریداران خوشایند است.

مرکز خرید توری پیاز تهران

مهم ترین ویژگی های توری پیاز مرغوب چیست؟

مهم ترین ویژگی های توری پیاز مرغوب چیست؟ مهم ترین ویژگی ‌های توری پیاز مرغوب استفاده از بهترین مواد اولیه می ‌باشد که به این منظور از مواد پلاستیکی پلی پروپیلن استفاده می گردد. این مواد از دوام و کیفیت بسیار بالا برخوردار هستند.

این توری می تواند به راحتی جریان هوا را در بین پیاز ها عبور دهد که موجب تازه نگه داشتن آنها می شود. توری از بسته بندی های بسیار مقاوم و محکم در برابر انواع ضربات است که وزن بالا را به راحتی تحمل می‌ کند و می ‌توان در انباری برای نگهداری محصولات کشاورزی از آنها استفاده نمود.

این محصول تنوع بالایی در رنگ دارد و دوخت آن بسیار عالی می باشد و قسمت بالایی آن دارای یک نخ است که می توان به راحتی آن را بست و از ریختن پیازها جلوگیری نمود. این محصول بسته بندی برای صادرات بسیار مناسب می باشد و مانع از خرابی محصولات خوراکی می گردد.

عرضه عمده توری پیاز تهران

عرضه عمده توری پیاز تهران این مرکز به عنوان نمایندگی مجاز و رسمی عرضه عمده توری پیاز تهران در سراسر کشور در حال فعالیت می باشد که باکیفیت‌ ترین و مرغوب‌ ترین تولیدات ایرانی و خارجی را عرضه می‌کند. مشتریان می‌توانند با کیفیت ترین محصولات را به این واسطه خریداری کنند که کاملا ارزان قیمت هستند.

این کالا در فروشگاه آنلاین به میزان بالا به فروش می رسد و خریداران می‌توانند به صورت عمده و کلی آن را درخواست کنند. جهت درخواست سفارشات می‌توان به صورت تلفنی با فروشندگان ارتباط برقرار نمود. شماره های تماس در ادامه قرار داده شده است و می توان به سهولت خرید خود را در کمتر از چند دقیقه تکمیل نمود.

در صورت خرید عمده از قیمت های ویژه می‌توان بهره مند شد که روش بسیار مناسبی برای فروشندگان خرده فروش می باشد. افرادی که فرصت حضور در بازار ندارند می توانند به صورت غیر حضوری این کالا را تهیه کنند.

امکان ارسال محصولات به تمامی نقاط کشور وجود دارد و فقط کافی است آدرس و نشانی دقیق محل مورد نظر را با کارشناسان فروش در میان بگذارید. این کالا بسیار متنوع است و انتخابات زیادی را برای مشتریان جهت خرید به ارمغان می آورد.

آیا این نوشته برای شما مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید