لیست قیمت جامبو بگ در بازار

لیست قیمت جامبو بگ در بازار فروش این محصول مصرفی با ارائه اطلاعات در خواستی مشخص می شود. بازار تولید و فروش این محصول در چند سال اخیر بسیار داغ شده است.

جامبو بگ

جامبو بگ یک محصل نو در صنعت حمل مواد فله می باشد که در حال حاضر تبدیل به یک محصول استراژیک شده است.

برای خرید جامبو بگ صادراتی در بازار می توانید به کارخانه مراجعه کرده و به صورت حضوری خرید را انجام دهید. برای حمل و ذخیر سازی مواد به صورت انبوه از جامبوبگ های از جنس پارچه های محکم و ضخیم هستند استفاده می شود. این نوع از کیسه ها در موارد بسیاری مورد استفاده قرار می گیرد که برای صادرات قیر نیز مناسب هستند.

جامبو بگ ها به طور دقیق تر، گونه خاصی از کیسه های فله با سایز دلخواه می باشند که  انعطاف پذیری بالایی برای حمل و نقل در کاربرد های مختلف، صنعتی، معدنی، کشاورزی و .. از ویژگی آن محسوب می شود.

امروزه کیسه های جامبو بگ به یکی از مهم ترین گزینه ها برای حمل و نقل مواد فله تبدیل شده است. استحکام بالا و قابلیت حمل مواد در تناژهای مشخص از نمونه بارز این کسه ها می باشد.

مجموعه راشاپلاست تولیدکننده جامبو بگ، مفتخر است که نیاز مشتریان این صنعت را براساس نوع محصول و بارگیری آن، برآورده کرده و کیسه ها را با بهترین قیمت تولیدی و بالاترین کیفیت به خریداران عرضه کند.

لیست قیمت جامبو بگ در بازار

قیمت جامبو بگ در بازار

قیمت جامبو بگ در بازار باتوجه به ابعاد و کاربرد این کیسه مشخص خواهد شد. این محصول علاوه بر مصرف داخلی فراوانی که دارد به کشورهای مختلف نیز صادر می شود.

باتوجه به قیمت مواد اولیه در کشور ما گونی جامبو بگ با قیمت مناسبی تولید می شود و کشورهای مختلفی خواهان این محصول هستند. از کاربردهای مهم این کیسه ها در حمل و نقل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • محصولات پودری
  • محصولات غذایی
  • حمل مواد شیمیایی
  • حمل محصولات کشاورزی
  • حمل محصولات پلاستیکی
  • حمل مواد معدنی و فلزات پودری

انواع جامبوبگ ها بر اساس نوع دوخت

جامبوبگ ها بر اساس نوع دوخت به دسته های زیر تقسیم می شود:

  1. جامبو بگ U پنل
  2. جامبو بگ چهار پنل
  3. جامبو بگ یک سرقیف
  4. جامبو بگ دو سر قیف
  5. جامبو بگ با دسته کلاهکی
  6. جامبو بگ با پارچه تهویه دار
  7. جامبو بگ بهداشتی یا مواد خوراکی
  8. جامبو بگ مقاوم در برابر الکتریسیته ساکن
  9. جامبو بگ با قطعه تثبیت کننده یا جامبو بگ Q

خرید گونی عمده + فروش و صادرات

فروش عمده جامبو بگ

فروش عمده جامبو بگ باعث شده که این محصول به صورت ویژه ای در اختیار مشتریان قرار بگیرد. قیمت نهایی جامبو بگ با توجه به کیفیت و همینطور اندازه و سایز آن در بازارهای فروش متفاوت است.

صادرات محصول مورد نظر نیز توسط شرکت های صادرکننده به صورت مستقیم و بدون واسطه انجام می شود. مجموعه های تولیدی با تضمین کیفیت محصولات خود را به بازار های خارجی و داخلی ارسال می کنند.

فروشنده های عمده کیسه جامبو محصول را بعد از تولید از طریق باربری یا ماشین مستقیم بار مشتری را ارسال می کنند.

آیا این نوشته برای شما مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید