قیمت گونی کاه + فروش گونی کاهی

قیمت گونی کاه باتوجه به سایز و وزن گونی می تواند برای شما خریدران متفاوت باشد. فروش گونی کاهی به دلیل مصرف بالای این محصول افزایش چشمگیری داشته است.

قیمت گونی کاه

قیمت گونی کاه را می توانید از تولیدکنندگان این محصول پرس و جو کنید. در هنگام بسته بندی برای کاه از گونی های سایز بزرگ استفاده می شود. این گونی ها به اندازه‌ کافی محکم و مقاوم می باشند و به گونه ای طراحی و ساخته می شوند که به راحتی استفاده می شوند. این گونی ها به گونی کاهی معروف می باشند

در حال حاضر کشور ما را می توان یکی از تولیدکنندگان برتر انواع گونی از جمله گونی کاه برشمرد که با تولیدات خود علاوه بر بازار داخل بازار صادراتی را نیز در دست خود گرفته است.

گونی کاه در اندازه ای مختلف تولید و عرضه می شود و شما با هر اندازه ایی که نیاز داشته باشید می توانید سفارش خود را به صورت عمده ثبت کنید.

در مراکز پخش انواع گونی کاهی به مشتریان عزیز در اقصی نقاط ایران، ارائه می شود. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

کارخانه تولید گونی کاه + خرید گونی کاهی

تولیدکننده گونی کاه

مجموعه راشاپلاست تولیدکننده گونی کاه توانسته است بخش بزرگی از بازار را اذعان خود کند. همزمان با پیشرفت علم و تکنولوژی و کشف تجربیات بشر هر روز بر تعداد ابزار مورد نیاز افزوده می شود و یکی از این ابزار گونی های پلاستیکی می باشند که از جنس پلی اتیلن بوده و در هنگام ارسال بسته بندی مواد گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد.

این گونی های پلاستیکی نسبت به نوع دیگر خود مزایایی دارند از جمله اینکه وزن کمی دارند. از قیمت مناسبی برخوردارند و مقاومت کافی در مقابل عوامل گوناگون محیطی دارند.

موارد استفاده از گونی کاه ۱۵۰ * ۱۰۰

  • برای بسته بندی علوفه کاربرد بالایی دارد. ( گنجایش نگهداری تا ۳۰ کیلو علوفه را دارد )
  • در صنعت پوشاک کاربرد بالایی دارد ( پرکاربرد در صنعت لباس )

فروش عمده و مستقیم و نیز بدون واسطه گونی کاه بسیار به صرفه بوده و مشتریان زیادی را در بر گرفته است.

کارخانه تولید گونی کاه + خرید گونی کاهی

خرید عمده گونی کاه

در مجموعه راشاپلاست امکان خرید کلی گونی کاه پلاستیکی ارزان، برای مشتریان عزیز فراهم می باشد. گونی کاه با کیفیت که تولید شده از بهترین پلاستیک و مواد پلیمری می باشد بیشتر برای بسته بندی محصول کاه استفاده می شود و در رنگ بندی ها و اندازه ها متنوعی موجود می باشند.

نمایندگان ما برای اینکه بتوانند گونی کاه را با قیمت مناسب به مشتری ارائه کنند مستقیما به کارخانه مراجعه می نمایند و حجم زیادی از گونی کاه منحصربه فرد را با قیمت بسیار پایین خریداری می نمایند و در فروشگاه مرکزی با عرضه انواع گونی ارزان قیمت به مشتری، رضایت خاطر آنان را برآورده می کنند. شما نیز می توانید برای خرید آن در حجم عمده به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام کنید.

آیا این نوشته برای شما مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید