قیمت گونی حبوبات + فروش گونی حبوبات

گونی حبوبات یکی از محصولات مهم و قابل توجه در بازار مصرف کشور ماست. حبوبات به عنوان یک منبع غذایی با ارزش، به عنوان تغذیه کننده و روغنی در بسیاری از وعده‌های غذایی مورد استفاده قرار می‌گیرند.خرید انواع گونی عمده در همدان

گونی حبوبات چیست؟

گونی حبوبات به عنوان یکی از انواع گونی ها، در بازار مصرف کشور به صورت فله‌ای و بسته بندی شده به فروش می‌رسد. در این مطلب قصد داریم به معرفی گونی حبوبات، قیمت گونی حبوبات و نحوه خرید و فروش آن بپردازیم.یکی از انواع حبوبات است که در ایران و بسیاری از کشورهای خاورمیانه مصرف می‌شود نخود، لوبیا، عدس و لپه می باشد. این حبوبات در رنگ‌های مختلفی مانند سفید، زرد، قهوه‌ای و سیاه به بازار عرضه می‌شود.

قیمت گونی حبوبات

قیمت گونی حبوبات به دلیل تغییرات قیمت دلار و نوسانات بازار، هر روز با تغییراتی مواجه است. با این حال، برای خرید گونی حبوبات بسته به نوع و کیفیت آن، قیمت‌های متفاوتی پیشنهاد می‌شود.با توجه به آخرین قیمت‌ها، قیمت گونی حبوبات در بازار به صورت فله‌ای بین ۶۵۰۰۰ تا ۷۵۰۰۰ تومان به صورت کیلویی و بسته بندی شده بین ۳۵۰۰ تا ۸۰۰۰ تومان هر عدد در نظر گرفته می‌شود.گونی حبوبات به صورت فله‌ای و بسته بندی شده در بازار فروخته می‌شود. بسیاری از فروشندگان، گونی حبوبات را به صورت فله‌ای از تولید کنندگان خریداری می‌کنند و بعد از بسته بندی، به فروش می‌رسانند.همچنین، برخی فروشندگان برای جذب مشتری، گونی حبوبات را به صورت بسته بندی شده به فروش می‌رسانند.سفارش انواع کیسه گونی سیب زمینی

خرید گونی حبوبات

برای خرید گونی حبوبات، می‌توانید به بازارهای مختلف شهر خود مراجعه کنید. در این بازارها، گونی حبوبات به صورت فله‌ای و بسته بندی شده به فروش می‌رسد. همچنین، می‌توانید از فروشگاه‌های زنجیره‌ای معتبر نیز برای خرید گونی حبوبات استفاده کنید.گونی حبوبات از انواع پارچه های پلاستیکی و نخی تهیه شده و در ابعاد مختلف نیز دوخته می شوند. متقاضیان آن ها اغلب کشاورزان، انبار داران، عمده فروشان، خرده فروشان این محصولات هستند. متقاضیان بر حسب اندازه و جنس آن ها دست به انتخاب و خرید این محصولات می زنند. انواع کیسه هایی که برای نگهداری و جابجایی حبوبات به کار می روند شامل موارد زیر هستند:
  • گونی پلاستیکی: از بالاترین مصرف در بسته بندی انواع حبوبات برخوردار است چرا که بسیار ارزان می باشد.
  • گونی کنفی: گونی کنفی هم یکی دیگر از نمونه ها می باشد ولی امروزه این مدل گونی ها برای بسته بندی حبوبات زیاد به کار نمی رود.
  • کیسه های پلاستیکی: کیسه های یا نایلون های پلاستیکی هم یکی دیگر از نمونه های بسته بندی می باشد که بیشتر برای وزن های پایین به کار می رود.
برای خرید گونی حبوبات، بهتر است به نوع و کیفیت آن توجه کنید و از فروشندگان معتبر خرید کنید. همچنین، می‌توانید از خدمات فروش آنلاین نیز استفاده کنید و گونی حبوبات را به صورت آنلاین خریداری کنید.

آیا این نوشته برای شما مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید