قیمت کارتن بادمجان | لمینتی + دایکاتی + ساده

قیمت کارتن بادمجان صادراتی با توجه به جنس لمینتی، دایکاتی و ساده متفاوت است. کارتن بسته بندی بادمجان برای توزیع مناسب انواع این محصول مانند بادمجان لامپی و قلمی کاربرد دارد و کیفیت بادمجان را به خوبی حفظ می کند.

کارتن بسته بندی بادمجان

بادمجان یکی از صیفی جاتی می باشد که علاوه بسته بندی در پلاستیک آنتی باکتریال در کارتن های بسته بندی چیده و بسته بندی می شود. نگهداری و توزیع آن باید مطابق با اصول خاصی انجام شود، یکی از این اصول مربوط به جعبه نگهدارنده آن است.

کارتن های مخصوص بسته بندی صیفی جات و به خصوص بادمجان از جنس مقوا و کارتن پلاست تولید می شوند و طراحی آن ها بر اساس نوع محصول تعیین می گردد.

گنجایش کارتن ها به طور معمول ۴ الی ۶ کیلوگرم هستد، البته کارتن های بالای غیر صادراتی برای پخش در بازار داخل نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت کارتن بادمجان | لمینتی + دایکاتی + ساده

مشخصات کارتن بسته بادمجان

کارتن بسته بندی بادمجان دوام قابل قبولی دارد، این کارتن قابلیت مطلوبی در جذب رطوبت داشته و بادمجان را از فاسد شدن در امان نگه می دارد.

به دلیل تماس کارتن با محصولات از بهترین مواد اولیه باری ساخت کارتن استفاده می شود و در طی مراحل طراحی کارتن از اصول بهداشتی پیروی شده است.

طراحی این کارتن ها طوری می باشد که بسته بندی در بهترین شکل خود باشد تا در بازارهای جهانی فروشندگان به مشکل برخورد نکنند.

قسمت داخلی کارتن ها بدون طراحی و کاملا ساده تولید شده است، وجود طرح و نقش فقط مختص قسمت بیرونی کارتن می باشد.

خرید کارتن بسته بندی بادمجان

برای خرید کارتن بسته بندی بادمجان از تولیدکنندگان این محصول که در شهرهای مختلف هستند باید استعلام قیمت گرفته و بعد خرید خود را انجام دهید.

برای طرح بیرونی جعبه از طرح های مختص به خود استفاده کنید و از رقبای خود کپی برداری نکنید.

کیفیت کارتن بسته بندی هرچقدر محکم باشد در حمل و نقل بار شما آسیب نمی بیند، پس از بهترین متریال استفاده کنید.

راشا پلاست تولیدکننده انواع کارتن های بسته بندی توانسته است بهترین محصول را به خریدران عرضه کند.

قیمت کارتن بادمجان + خرید و فروش

قیمت کارتن بادمجان به طور مستقیم به گنجایش آن بستگی دارد، با اعلام ابعاد کارتن از طرف شما قیمت آن در سریع ترین زمان محاسبه می شود..

البته استقامت بالاتر کارتن و طراحی خاص تر باعث می شود این بازه تغییر پیدا کرده و تا حد زیادی روند صعودی را در پیش بگیرد.

البته قیمت مواد اولیه در قیمت نهایی کارتن تاثیرگذار  است چرا که با تغییر قیمت دلار کارتن بسته بندی نیز دچار تغییر قیمت خواهد شد.

برای آگاهی یافتن از شرایط ثبت سفارش این کارتن ها می توانید با ما در تماس باشید، بنابراین هم اکنون شماره های ما را در تلفن همراه خود ذخیره کنید.

قیمت کارتن بادمجان | لمینتی + دایکاتی + ساده

پاسخ به ۲ سوال درباره کارتن بادمجان

۱: کارتن بسته بندی بادمجان چه مقدار گنجایش دارد؟

کارتن بسته بندی بادمجان ۴، ۵ و ۶ کیلویی می تواند باشد.

۲: کارتن بسته بندی بادمجان چه ویژگی دارد؟

کارتن بسته بندی بادمجان ضخامت و استقامت بالایی دارد.

آیا این نوشته برای شما مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید