فروش گونی کاه + سایز ۱۶۰*۱۱۰

فروش گونی کاه در سایز های ۱۶۰*۱۱۰ و ۱۵۰*۱۱۰ در مجموعه راشا پلاست به صورت عمده امکان پذیر است. گونی کاهی از پرفروش ترین نمونه های بازار جهت بسته بندی کاه می باشد.

گونی کاه

گونی کاه برای بسته بندی کاه که کشاورزان جهت فروش به دامداری ها تولدی می کنند استفاده می شود. از همین رو صنعت گران به تولید کردن نوعی کیسه مخصوص برای قرار دادن محصول کاه پرداخته اند، که از هم پاشیدگی آن ها، در حین حمل و نقل، یا نگهداری طولانی جلوگیری می کند.

عرضه کلی گونی کاه مخصوص کاه و یونجه در مراکز اصلی پخش کننده این محصول در سطح کشور صورت می گیرد. گونی کاهی در رنگبندی سفید و نارنجی معمولا تولید و به بازار عرضه می شود.

در بازار هر عرضه کننده ای نمی تواند به راحتی انواع گونی را به صورت عمده عرضه نماید، جهت عرضه عمده این محصول شما باید تولیدکننده اصلی آن باشید، در صورتی که توزیع کننده انواع گونی کاه معتبر بوده و در بازار شناخته شده باشد مشتری هم با خیال راحت تری می تواند اقدام به خرید این نوع از گونی ها کند.

فروش گونی کاه + سایز ۱۶۰*۱۱۰

فروش گونی کاه

فروش گونی کاه مراکز تولیدی داخل کشور، با استفاده از مواد درجه یک و با بهره گیری از فناوری های روز دنیا، به تولید کردن نوعی کیسه مخصوص بسته بندی میوه و تره بار پرداخته اند.

واحد های صنعتی و تولیدی انواع گونی را در حجم انبوهی به مراکز پخش کننده واگذار می کنند، تا آن ها را در بازار های داخلی توزیع کرده و به خریداران ارائه دهند. این مراکز نیز محصول را به صورت مستقیم و از تولید به مصرف، با احتساب سود کم به فروش می رسانند.

خرید گونی کاه به صورت بی واسطه، از طریق مراجع عمده فروشی انواع گونی می توانید تهیه کنید. این مراکز برای عرضه کردن محصولات خود علاوه بر بازار های حقیقی از سایت های اینترنتی نیز بهره می گیرند.

فروش گونی کاه + سایز ۱۶۰*۱۱۰

فروش گونی کاهی

فروش گونی کاهی به قیمت مناسب صورت می پذیرد. کاه از محصولاتی می باشد که جهت ارسال آن به شهرهای دیگر باید از گونی های بزرگ استفاده شود. در بازار فروشندگان مختلفی وجود دارند که کیسه های گونی کاه را در کیفیت های مختلف با واسطه ها به بازار عرضه می نمایند، این فروشندگان به طور حتم در امر فروش این محصولات موفق نخواهند بود چرا که افراد به دنبال خرید محصولات به صورت مستقیم هستند.

در عوض تولیدکنندگانی که این کیسه ها را بدون واسطه به بازار عرضه می نمایند مشتریان بیشتری را به خود جذب می‌کنند زیرا عرضه بدون واسطه گونی های کاهی منجر به کاهش قیمت محصول مورد خریداری مشتریان می گردد.

اگر می خواهید انواع گونی پلاستیکی و گونی کاهی باکیفیت و مرغوب را که دارای استاندارد نیز می باشند بدون واسطه خریداری کنید پیشنهاد می کنیم از طریق سایت با شماره تماس قرار گرفته تماس حاصل فرمایدد تا راهنمایی های لازم صورت بپذیرد.

آیا این نوشته برای شما مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید