شرکت تولید توری بسته بندی سیب زمینی

توری سیب زمینی از مناسب ترین بسته بندی ها برای انواع محصولات گیاهی و مرکبات می باشد. این توری استحکام بسیار بالایی دارد و می تواند وزن بالا را تحمل کند. شرکت تولید توری بسته بندی سیب زمینی با استفاده از بهترین مواد به ساخت این محصول در ابعاد گوناگون می پردازد. این محصول به صورت مستقیم عرضه می شود و مشتریان می توانند در صورت تمایل به تعداد بالا آن را سفارش دهند.

شرکت تولید توری بسته بندی سیب زمینی

مشخصات توری بسته بندی سیب زمینی

مشخصات توری بسته بندی سیب زمینی توری بسته بندی سیب زمینی دارای بافت بسیار مستحکم است که علاوه بر این ماده خوراکی به بسته بندی انواع محصولات کشاورزی مانند مرکبات می پردازد. از مشخصات این توری می توان به ابعاد و رنگ های متنوع آن اشاره کرد.

این توری بسته بندی محصولات را با سهولت مواجه می کند و به تهویه هوا درون کیسه می پردازد. با این روش دیگر محصولات دچار تخریب و فساد نمی شوند و می توان تا مدت های بیشتری آنها را نگهداری نمود.

استحکام و مقاومت قابل توجه در برابر وزن بالا از مهم ترین ویژگی های این توری است. قیمت آن نسبت به دیگر بسته بندی ها مانند کارتون و جعبه مقرون به صرفه تر می باشد. دهانه این توری دارای نخ است که به راحتی می توان آن را بست و از ریختن سیب زمینی ها جلوگیری می کند.

این توری را می توان در انبار برای روزهای طولانی به کار برد.

عرضه مستقیم توری بسته بندی سیب زمینی

عرضه مستقیم توری بسته بندی سیب زمینی

توری بسته بندی سیب زمینی در بازار داخلی و بازار بین المللی فروش بسیار بالایی را به خود اختصاص داده است که به دلیل مرغوبیت بالا و ویژگی های متعدد آن می باشد. شما می توانید برندهای اصل را به واسطه فروشندگان در این مرکز تهیه نمایید.

برای سفارش کالا نیازی نیست که به مرکز مراجعه کنید و می توانید با استفاده از شماره های تماس که پل ارتباطی ما با مشتریان هستند ارتباط برقرار نمایید. سفارشات عمده نیز برای تمامی خریداران و مشتریان امکان پذیر است و در قبال آن هزینه های کمتری را می‌توانید پرداخت کنید.

از لحاظ با کیفیت بودن محصولات کاملا اطمینان داشته باشید و سعی شده است تا از مطرح ترین شرکت های سازنده به جمع آوری و عرضه این کالا پرداخته شود. همچنین ارسال این محصول به تمامی مناطق کشور وجود دارد و فقط کافی است آدرس محل مورد نظر خود را با فروشندگان مطرح نمایید تا در کمترین زمان به دست شما برسد و بتوانید از ویژگی ‌های آن بهره مند شوید.

عرضه توری سیب زمینی به صورت مستقیم و بدون واسطه موجب شده تا مشتریان بتوانند در هزینه های خود صرفه جویی نمایند.

آیا این نوشته برای شما مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید