سفارش و خرید کارتن پرتقال + جعبه کارتن پرتقال

سفارش و خرید کارتن پرتقال در مجموعه راشاپلاست به صورت انبوه امکان پذیر می باشد. کارتن پرتقال از نمونه کارتن های مورد استفاده در بسته بندی مرکبات می باشد.

کارتن پرتقال

کارتن پرتقال یکی از بسته بندی های رایج می باشد که کشاورزان برای بسته بندی مرکبات از کارتن استفاده می کنند. این سایت نیز عرضه کننده بهترین کارتن میوه از جمله کارتن پرتقال می باشد که آنها را در تنوع بسیار گوناگون به فروش میرساند جهت خرید کارتن پرتقال عمده از طریق این سایت با بهترین قیمت با شماره تلفن های درج شده در تماس باشید اما به دلیل حذف واسطه ها بهترین قیمت را برای این محصول در نظر گرفته ایم.

کارتن پرتقال با هدف راحتی کار حمل و نقل میوه و سایر محصولات صورت می گیرد. لازم به ذکر است که امروزه انواع کارتن پرتقال

در اندازه ها و با ضخامت های مختلف تولید شده و دارای دو بال می باشند که در دو سطح متفاوت قرار گرفته و آنها را محکم نگه می دارند؛ علاوه بر این نبشی پلاستیکی ممکن است؛ از نوع شیاردار یا ساده باشد.

کارخانه کارتن سازی میوه + کارتن بسته بندی میوه

سفارش کارتن پرتقال

سفارش کارتن پرتقال در ابعاد و رنگبندی و جنس مختلف امکان پذیر است چرا که این کارتن ها علاوه بر مصرف داخل جهت صادرات مرکبات نیز استفاده می شوند. قیمت کارتن پرتقال بر اساس کیفیت آن متفاوت است که گاهی جنس آن را براق تر و ضخیم تر می باشد گاهی کارتن ها را با جنس معمولی به چاپ می رساند که مزیت اصلی آن استفاده در بازار داخل می باشد.

معمولاً برای سفارش بازار داخل از کارتن های معمولی استفاده می‌شود که از هزینه کمتری دارند و زمان کمتری برای تولید نیاز دارد. معمولاً مشتریان برای استفاده از کارتن پرتقال جهت صادرات از محصولی استفاده می‌کنند که ضد آب و ضد رطوبت باشد که به راحتی داخل کارتن نفوذ نکند.

کارتن های بسته بندی استفاده شده در صنعت کشاورزی بهترین روش حمل برای بازار داخلی و صادراتی می باشد.

قیمت کارتن میوه + فروش کارتن میوه

خرید کارتن پرتقال

خرید کارتن پرتقال به صورت عمده می تواند به شما در قیمت کمک کند. قیمت عمده کارتن پرتقال باعث کاهش بسیاری در قیمت کلی این محصول می‌شود. توجه داشته باشید که کارتن پرتقال نیز از این امر مستثنی نیست جهت خرید این محصول می توانید از طریق این سایت اقدام کنید.

ما با فروش عمده کارتن پرتقال بهترین قیمت ها را برای آن در نظر گرفته ایم شما نیز می توانید با خرید عمده از تخفیفات ویژه ما نیز بهره مند شوید جهت کسب اطلاعات بیشتر از طریق سایت با مشاوران ما در ارتباط باشید.

آیا این نوشته برای شما مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید