جعبه کارتن صیفی جات و میوه صادراتی

جعبه کارتن صیفی جات و میوه صادراتی باتوجه به مصرف بالایی که در کشور جهت صادرات انواع محصولات کشاورزی دارد یکی از محصولات پرفروش در کشور می باشد.

جعبه کارتن صیفی جات

فروش انواع جعبه کارتن صیفی جات به صورت عمده و طراحی مدنظر مشتری در این مرکز انجام می شود. کارتن های تولید شده در مدل ها و طرح های مختلف هستند که بنا به نیاز مشتری تولید و در اختارشان قرار می گیرد.

جعبه کارتن صیفی جات همان طور که گفته شد در کاربردهای گوناگون برای بسته بندی صیفی جات مختلف در جهت انتقال آن از مکانی به مکان دیگر مورد استفاده قرار می گیرد.

صنعت کارتن سازی در ایران در چندین سال اخیر رشد چشمگیری داشته و به دلیل بسته بندی محصولات مختلف با کارتن سفارش ها در این صنعت بالا می باشد.

جعبه کارتن صیفی‌جات و میوه صادراتی

شاخصه های کارتن های بسته بندی

کارتن های بسته بندی میوه و صیفی جات برای نگهداری و بسته بندی به عنوان یک راه حل علمی و کاربردی در جهت افزایش و گسترش صادرات انواع محصولات کشاورزی به حساب می‌آید که در ادامه این بحث سعی می‌کنیم به شاخص‌های بارز کارتن بسته بندی اشاره‌ای مختصر و کوتاه داشته باشیم:

صادر کنندگان میوه و صیفی جات در ایران برای آنکه بتواند صادرات این محصولات را به بهترین شکل ممکن به کشورهای حاشیه خلیج فارس و همچنین روسه، آذربایجان و کشورهای آسیایی و اروپایی انجام دهند و همچنین به دلیل حساسیت بالای این محصولات توانسته اند در این حوزه محصولات صادراتی را با بسته بندی اصولی و صحیح به بازارهای جهانی عرضه کند.

از دیگر شاخصه های بارز کارتن های بسته بندی می توان به اندازه و سایز آن اشاره کرده به گونه ای که ابعاد این نوع از کارتن ها می تواند میزبان هر میزان و کیلو از محصول مورد نظر طراحی و تولید شود لذا این عامل باعث شده است تا خرید و فروش خوبی را تجربه کند.

قیمت کارتن میوه + فروش کارتن میوه

خرید کارتن بسته بندی میوه

برای خرید بی واسطه کارتن بسته بندی میوه شما باید مولفه ها و فاکتورهایی در ذهن داشته باشید که بدین طریق کارتن بسته بندی را خرید و مورد استفاده کنید که از آن می توان به مواد اولیه مرغوب و درجه یک به کاررفته در خط تولید آن اشاره کرد.

امروزه تولیدکننده این نوع از کارتن در ایران زیاد است ولی کسی که به کیفیت و جنس خوب اهمیت بدهد کم است. کارتن بسته بندی میوه به دلیل حساسیت بالایی که دارد باید از مواد درجه یک تولید شود تا طعم و مزه میوه را تغییر ندهد.

با ثبت سفارش خود در مجموعه ما می توانید محصول مورد نظر خود را با بهترین کیفیت در کوتاهترین زمان تحویل بگیرید.

آیا این نوشته برای شما مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید