کیسه توری راشل پیاز و سیب زمینی

کیسه توری راشل پیاز و سیب زمینی که برای بسته بندی محصول سیب زمینی و پیاز که صادرات بالایی دارد مورد استفاده قرار می گیرد.

توری پیاز و سیب زمینی

توری پیاز و سیب زمینی بهترین روش بسته بندی هستند که علاوه بر اینکه در ایران رایج است در کشورهای مختلف هم از این نوع برای بسته بندی استفاده می شود.

شرکت های فعال در زمینه فروش مستقیم کیسه توری راشل با کیفیت، انواع و اقسام این محصولات را با مناسب ترین قیمت و در نظر گرفتن سود خیلی کمی به مصرف کننده های سراسر کشور ما ارائه می دهند و آن ها را به صورت کلی به فروش می رسانند.

تولید کننده های کیسه توری راشل برای عرضه محصولات خود به سایر کشور های دنیا باید بهترین نمونه ها را تولید و برای این کشورها ارسال کنند. توری تولید شده در این مجموعه به یک نمونه ختم نمی شود و ما انواع نمونه های توری لنو، سوزنی و گونی را تولید می کنیم. به همین دلیل مجموعه کاملی در این بخش هستیم که توانسته ایم بهترین نوع از محصولات را در بازارهای داخلی و صادراتی عرضه کنیم.

کیسه توری راشل پیاز و سیب زمینی

کیسه توری راشل پیاز

کیسه توری راشل پیاز در سایزهای مختلف تولید و به بازار عرضه می شود که مجموعه راشاپلاست یکی از تولیدکنندگان این محصول در ایران می باشد.

قیمت روز توری راشل در فروشگاه های لوازم کشاورزی بسیار مناسب می باشد، چرا که این محصولات به صورت عمده در این مراکز به فروش می رسد. خرید به صورت عمده باعث کاهش قیمت این محصول می گردد. برای حجم های بالا نیز می توانید به صورت عمده از کارخانه اقدام کنید.

توری راشل جز پرمصرف ترین و پرکاربردترین محصولات پلاستیکی است که برای بسته بندی پیاز و سیب زمینی استفاده می شود و امروزه باعث شده که در دنیا حجم بسیار بالایی از این توری های بسته بندی پلاستیکی استفاده شود. کشور ما هم تولید کننده این محصول می باشد و باتوجه به نزدیکی به کشورهای همسایه قادر است صادرات بالایی داشته باشد. خرید کیسه توری راشل از مراکز تولید آن بسیار به صرفه خواهد بود.

محصولات بسته بندی توری و گونی تولید کشور ما، از متریال مرغوبی تولید شده اند و هم چنین قابلیت رقابت با نمونه های خارجی را نیز دارند. شرکت های تولید کننده داخلی، این محصول، را مطابق با استانداردهای جهانی تولید می کنند. انوع توری راشل و سایر نمونه ها باکیفیت ایرانی، با استفاده از دستگاه های به روز و پیشرفته موجود در دنیا تولید شده اند.

ایران، از جایگاه خوبی در صادرات این محصول برخوردار است، مشتریان خارجی پس از یک بار خرید، برای همیشه مشتری دائمی می شوند.

قیمت توری راشل + توری پیاز

توری راشل سیب زمینی

توری راشل سیب زمینی هم در رنگ زرد به بازار عرضه می شود که در بسته بندی های 1000 عددی تولید می شود. این توری هم در سایزهای 50 در 80 و 50 در 65 موجود می باشد.

تولیدی توری راشل در تهران با بهترین کیفیت، انواع تور ها را با ضخامت های مختلف تولید می کند، سپس آن ها را در اختیار بخش کشاورزی قرار می دهد.

شرکت تولیدی محصولات پلاستیکی در سال های اخیر بسیار گسترش یافته است. مجموعه ما، به صورت تخصصی در زمینه تولید و فروش توری و گونی که برای بسته بندی انواع محصولات کشاورزی به کار می رود فعالیت می کند.

با ارائه نمونه های مرغوب در این زمینه، سهم بیشتری از بازار را در دست گرفته ایم. در سال های اخیر، مراکز مختلفی در داخل کشور، اقدام به تولید و عرضه انواع محصولات بسته بندی کرده اند، مراکز تولید و پخش کنندگان اصلی این محصول، را به صورت عمده به کشورهای خارجی صادر می کنند.

آیا این نوشته برای شما مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید