قیمت فروش توری راشل کشاورزی به صورت عمده

قیمت فروش توری راشل کشاورزی به صورت عمده

قیمت فروش توری راشل جهت بسته بندی محصولات کشاورزی به صورت عمده در مجموعه راشا پلاست قابل سفارش می باشد. توری راشل برای بسته بندی صیفی جات مختلف در صنعت کشاورزی بسیار کاربرد دارد.

توری راشل به صورت بنددار تولید می شود که این کار باعث راحتی کار شده و کشاورزان به راحتی بعد از پر کردن محصول داخل توری آن را گره می زنند.

عوامل موثر بر کیفیت توری راشل

قیمت فروش توری راشل کشاورزی به صورت عمده

توری راشل درجه یک از بعاد بسیار زیادی بهره مند است. که می توان به کیفیت های بی نظیر این محصول توجه ویژه ای را داشت. اما در انتخاب توری راشل تفاوتی که ما به دنبال آن هستیم بیشتر تفاوت در تار و پود این پلاستیک ها خواهد بود.

توری راشل از استحکام بالایی نسبت به توری های سوزنی ته منگنه دار برخوردار است. همچنین از این توری جهت بسته بندی صادراتی صیفی جات استفاده می شود.

توری راشل سیب زمینی به رنگ زرد و توری راشل پیازی به رنگ قرمز و سفید در بازار موجود می باشد. همچنین برای صیفی جاتی مثل کلم از توری راشل سبز و برای مرککبات از توری راشل زرذ و نارنجی می توان استفاده کرد.

به هنگام تهیه این توری راشل باید آن را مطابق با محل مورد نظر خود خریداری نمایید. و سایز بندار بودن آن را بسته به کالای مورد نظر خود را انتخاب کنید. مهمترین عامل در خرید توری راشل توجه کردن به مواد اولیه به کار رفته در آن می باشد. که هرچه کیفیت آن بالا تر باشد چگونه به تولید رسیده دارای مرغوبیت و انعطاف پذیری بسیار بیشتری خواهد بود.

معرفی انواع توری پلاستیکی

بررسی میزان مرغوبیت توری توسط مشاوران و کارشناسان صورت می گیرد. که نقش مهم در توزیع یا فروش این محصول همواره دارند. اولین و مهمترین نکته در هنگام تهیه و خرید توری نظر گرفتن استحکام و ضخامت این محصول می باشد.

انواع توری های موجود کشاورزی در بازار به چهر دسته تقسیم می شوند:

  1. توری لنو
  2. توری راشل
  3. توری سوزنی
  4. توری جورابی

از این و در هنگام تهیه و خرید توری های پلاستیکی برای محصولات صیفی جات از جمله سیب زمینی و پیاز و همچنین کلم باید به استخدام به آن توجه داشته باشید. یکی دیگر از نکات بسیار مهم در هنگام تهیه و خرید گونی مرکبات در نظرگرفتن بافت ریز آن می‌باشد.

شرکت عرضه توری راشل در ایران بسیار کم بوده و در هر منطقه ایی یافت نمی شود. بنابراین این محصول در تمام مناطق ایران وجود ندارد و شما نمی توانید در هر منطقه ای که زندگی می کنید آن را خریداری کنید.

موارد استفاده از توری راشل

قیمت فروش توری راشل کشاورزی به صورت عمده

مزایای بسیار زیادی در استفاده از توری راشل وجود دارد زیرا بسیار مقاوم هستند و به راحتی ممکن از بین نمی رود. با توجه به مصرف بالای انواع نوری در صنعت کشاورزی مشتریان بسیاری به دنبال خرید قیمت مناسب این مدل توری ها هستند.

توری راشل از بهترین توری های موجود در بازار هستند. این توری ها به صورت مستطیل و شبیه به کیسه های کوچک دوخته شده اند و در سر آن طناب باریک وجود دارد که با کشیدن آن سر گونی با طور کامل بسته می شود.

این توری ها قابلیت پر کردن محصول در وزن های مختلف را دارا می باشند.

فروش انواع توری راشل و لنو

توری راشل صادراتی از بهترین فروشنده ها برخوردار می باشد که می تواند تاثیرات بسیار مهمی در روند صعودی بازار داشته باشد. کیفیت این محصولات بسیار عالی بوده و از لحاظ تجاری یک کالای صادراتی محسوب می شود.

قیمت توری راشل باکیفیت بسیار مناسب بوده و به دلیل حذف واسطه ها و افراد سودجو تخفیف های خوبی دارد. این تولیدات به بسیاری از کشور ها صادرات شده و در کشور های منطقه بسیار پر فروش و پر رونق می باشند. هم چنین توری به صورت مستقیم صورت می گیرد.

به عنوان یک کالای تجاری نقش مهمی در اقتصاد کشور ایفا می کنند. جهت سفارش بهترین و مرغوب ترین محصولات با هزینه بسیار کمی می توانید به صورت مستقیم با مراکز فروش، توری راشل مورد نظر خود را سفارش دهید.

توانسته ایم ،بهترین و با کیفیت ترین نوع محصولات تولید و بلکه نسبت به رقیبان خارجی نیز کیفیت بیشتری دارد. و همچنین ما توانسته ایم با ایجاد ارتباط مستقیم میان تولیدکننده و مصرف‌کننده باعث حذف تمامی واسطه شده و از طریق فروش مستقیم مشتریان زیادی را در بازار داخلی و خارجی جذب نموده ایم.

آیا این نوشته برای شما مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید