قیمت خرید جامبو بگ در بازار + جامبو بگ صادراتی

قیمت خرید جامبو بگ در بازار بر اساس سایز و نوع جامبوبگ تعیین می شود.مواد اولیه پروپیلن که برای بافت کسیه جامبو بگ مورد استفاده قرار می گیرد دارای نواسان می باشد.

جامبو بگ صادراتی

جامبو بگ صادراتی از ایران به سایر کشورها از قیمت بسیار مناسبی برخوردار می باشد، به همین دلیل سفارشات بالایی را از سایزها و نمونه های مختلف دریافت می کنیم.

فروش بی واسطه جامبو بگ صادراتی درجه یک با قیمت استثنایی از طریق فضای مجازی اطلاع رسانی می شود و فروشنده ها در این روش امکان خرید اینترنتی را فراهم می‌ سازند، که یک خرید مستقیم می باشد و نیازی به وجود واسطه ها نیست. در این روش قیمت ها به نرخ درب کارخانه و بسیار مناسب می باشد و باعث صرفه جویی در زمان و هزینه ها می گردد.

برای انتخاب بهترین نمونه جامبو بگ با کیفیت در مدل های مختلف مشتری باید هنگام اقدام، نکاتی را مورد توجه قرار داد و با توجه به نیاز خود اقدام به خرید آن می نماید.

این محصول در مدل های مختلف دسته دار به صورت ضخیم و نازک تولید می گردد که هنگام خرید نباید بررسی مقاومت آن را نادیده گرفت و برترین جامبو بگ در مدل های مختلف را باید انتخاب نمود تا هنگام استفاده، عملکرد بهتری داشته باشد.

قیمت کیسه جامبو یک تنی

خرید جامبو بگ در بازار

خرید جامبو بگ در بازار در مدل ها و سایزهای مختلفی صورت می گیرد که باید به اندازه و تناژی که نیاز دارید تحمل کند دقت داشته باشید.ما در جدول زیر انواع سایز و تحمل وزن کیسه جامبو بگ را برای شما اورده ایم و برای قیمت هم شما باید با ما در تماس باشید.

محصولاتظرفیتابعادقیمت
جامبوبگ۱۰۰۰ کیلوگرم۹۰*۹۰*۹۰جهت استعلام قیمت تماس بگیرید
جامبوبگ۱۰۰۰ کیلوگرم۱۰۰*۹۰*۹۰جهت استعلام قیمت تماس بگیرید
جامبوبگ۱۱۰۰ کیلوگرم۱۱۰*۹۰*۹۰جهت استعلام قیمت تماس بگیرید
جامبوبگ۱۲۰۰ کیلوگرم۱۲۰*۹۰*۹۰جهت استعلام قیمت تماس بگیرید
جامبوبگ۱۳۰۰ کیلوگرم۱۳۰*۹۰*۹۰جهت استعلام قیمت تماس بگیرید
جامبوبگ۱۵۰۰کیلوگرم۱۲۰*۱۲۰*۱۲۰جهت استعلام قیمت تماس بگیرید
جامبوبگظرفیت دلخواه شماابعاد دلخواه شماجهت استعلام قیمت تماس بگیرید

حال که با سایزهای بازار آشنا شدید نمونه عکسی را در پایین برای شما آورده ایم که می توانید نمونه های مختلف را مشاهده کنید. این نمونه ها بیشتر در بازار مورد استفاده قرار می گیرند که در اختیار شما قرار داده شده است.

قیمت خرید جامبو بگ در بازار + جامبو بگ صادراتی

 

قیمت خرید جامبو بگ صادراتی

قیمت خرید جامبو بگ صادراتی بسته به عوامل متعددی از جمله اندازه، مواد مورد استفاده در ساخت، ویژگی های گنجانده شده و محل تامین کننده می تواند به طور قابل توجهی متفاوت باشد.

جامبو بگ ها معمولاً از مواد پلی پروپیلن بافته شده (PP) یا پلی اتیلن با چگالی بالا (HDPE) ساخته می شوند که PP محبوب ترین و مقرون به صرفه ترین گزینه است. بسته به کیفیت می توان در حال حاضر کیسه های مقرون به صرفه ای را در بازار پیدا کرد.

مجموعه راشاپلاست به عنوان تولیدکننده گونی جامبوب بگ توانسته است بهترین نوع از محصولات را در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

استاندارد خاصی برای ارتفاع انوع جامبو بگ ها وجود ندارد. بنابراین می تواند از ۵۰ سانتی متر تا ۲۰۰ سانتی متر باشد

برای پایداری این کیسه ها، توصیه می شود که ارتفاع بیش از دو برابر ضلع کوتاهتر نباشد. ارتفاع دقیقاً متناسب با مقدار مواد مورد نیاز + ۱۰٪ فضای خالی برای پر کردن آسانتر تعیین می شود.

باتوجه به توضیحات کاملی که در این مقاله درباره کیسه های جامبو بگ انجام شد شما می توانید خرید خود را با اطمینان بیشتری انجام دهید. ما سعی کرده ایم که بهترین نوع از این محصول را برای کار شما آماده سازی کنیم تا بهترین بازدهی را داشته باشید.

آیا این نوشته برای شما مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید