قیمت توری پیاز سایز 40 در 60

قیمت توری پیاز سایز 40 در 60 که جزو سایزهای مصرفی در بین صادرکنندگان پیاز می باشد در مجموعه ما تولید و به سر تا سر ایران ارسال می شود.

توری پیاز

تور پیاز باتوجه به کشت پیاز در کشور ما به شدت مصرف بالایی دارد. این محصول پرکابرد در کشاورزی خواهان بسیاری توسط کشاورزان و فروشندگان این محصول دارد. مجموعه راشاپلاست با توجه به تولید این محصول توانسته است برای بسیاری از کشاورزان و فروشگاه های کشاورزی این محصول را اراسال کند.

شما باید نسبت به تفاوت‌های جنس کیسه های پلاستیکی کمی آگاهی کسب کنید تا به راحتی بتوانید این دو را از هم تشخیص دهید. به عنوان مثال یکی از اولین تفاوت های توری پیاز لنو و راشل در جنس آنها می باشد کیسه توری راشل مواد پلی اتیلن و لنو ترکیبی از مواد پلی اتیلن و پلی پروپیلن می باشد. کیسه های لنو معمولاً ضخامت بیشتری دارند و قدرت آن ها در برابر نیروهای کششی بیشتر است، و به راحتی پاره نمی شوند.

اما در مقابل این محصولات کیسه راشل، کمی نازک تر هستند و لی به دایل بافتی که دارند از استحکام بالایی برخوردار هستند. البته تور های سوزنی نیز یکی دیگر از انواع این محصولات هستند.

خرید عمده توری لنو جهت بسته بندی سیب زمینی

قیمت توری پیاز

قیمت توری پیاز باتوجه به قیمت مواد اولیه در کشور تعیین می شود. در سال گذشته قیمت ها به دلیل ثبات مواد اولیه ثابت بوده و تغییرات بالایی نداشته است.

خرید توری پیاز عمده، معمولاً توسط فروشندگانی که در فروش انواع کالا ها فعالیت دارند صورت می‌گیرد که از این توری پیاز برای تحویل محصولات خود به مشتری استفاده می‌کنند. خرید بی واسطه توری پیاز به قیمت عمده معمولاً توسط تاجران اصلی این محصول و نیز صادر کنندگان آن صورت می گیرد که با خرید بی واسطه جهت صادرات این محصول تنها کافی است که تعرفه گمرکی را بپردازند.

کارخانه ها و شرکت های تولیدی این کیسه های توری سیب زمینی و پیاز، انواع مختلف توری و کیسه های گونی را در حجم های مختلف 10 کیلوگرمی و بیشتر تولید می کنند تا برای هر مصرفی آماده استفاده باشند. پس از تولد نیز هر کدام را در قالب بسته های 1000 عددی و با احتساب هزینه بسته بندی، دستمزد کارگران و … قیمت گذاری می شوند و به عموم مردم عرضه می شوند.

کیسه توری پیاز قیمت مناسب

توری پیاز سایز 60 در 40

توری پیاز سایز 60 در 40 از نمونه های تولید شده می باشد که در کنار سایز های دیگر توری به بازار عرضه می شود. سایز های دیگر توری نیز وجو دارند که باتوجه به نیاز خریداران تولید می شود.

انواع تور پیاز جزو پرکاربرد ترین محصولات پلاستیکی در حوزه کشاورزی هستند که معمولا برای حمل کالاهای خریداری شده و غیره استفاده می شوند. لذا فروش عمده تور پیاز نسبت به فروش حجم کم آن ها بیشتر رواج دارد و هر چقدر کیفیت این تور پیاز افزایش یابد، طبیعتاً بر میزان فروش آن ها افزوده می شود.

همچنین صادر کنندگانی که به فروش عمده تور پیاز در بازارهای جهانی فعالیت دارند، به مراحل صفر تا صد صادرات این محصول کاملاً آگاه می باشند و طبق مقررات فروش این محصولات را انجام می‌ دهند.

آیا این نوشته برای شما مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید