قیمت توری پلاستیکی پیاز در سال ۱۴۰۱

قیمت توری پلاستیکی پیاز در سال ۱۴۰۱

قیمت توری پلاستیکی پیاز در سال ۱۴۰۱ بسته به نوع این محصول و همچنین میزان سفارش آن تعیین می گردد. برای تهیه توری پلاستیک در شرایط خاص  از متریال ها و دستگاه ‌های با استاندارد های متفاوت استفاده می ‌شود و این امر در تفاوت کیفیت این محصولات و در نهایت در تفاوت قیمتی آنها تاثیر بسیار زیادی دارد.

قیمت توری پلاستیکی پیاز در سال 1401

 

مزایای اصلی توری پلاستیکی پیاز چیست؟

توری پلاستیکی پیاز یکی از نمونه متریال های بسته بندی کننده این محصول است که امکان بسته‌ بندی کردن آن را در شرایط خاصی ایجاد می نماید.

مزایای اصلی توری پلاستیکی پیاز در موارد زیر خلاصه می شود:

  • قابلیت تحمل وزن بالا
  • ایجاد تهویه مناسب در داخل بسته بندی ها
  • دارای قیمت فروش مناسب
  • سهولت در نقل و انتقال
  • سهولت در انبارداری
  • داشتن نخ در سر کیسه برای بسته بندی کردن مناسب
  • دارای رنگ ها و طرح های  متنوع
  • دارای قابلیت عدم فاسد شدن محصول بسته بندی شده به کمک توری ها

تمامی موارد گفته شده جزو مزایای اصلی توری پلاستیک پیاز است که تولید کنندگان انواع پیاز  به این موضوع توجه می‌ کنند و از این محصولات برای بسته بندی کردن تولیدات خود استفاده می نمایند.

همان طور که در زمینه معرفی مزایای اصلی توری پلاستیکی پیاز اشاره کردیم، قیمت مقرون به صرفه این نوع بسته بندی یکی از مهمترین دلایلی است که توجه به آن بسیار زیاد است و تولید کنندگان انواع پیاز که معمولاً کشاورزان در مناطق مختلف از ایران هستند با در نظر گرفتن قیمت مناسب این نوع بسته بندی از این محصولات استفاده می کنند.

قیمت توری پلاستیکی پیاز در سال 1401

مرکز خرید توری پلاستیکی پیاز

خرید توری پیاز در نمونه های پلاستیکی با قیمت های متنوع دیده می شود. در مرکز خرید قیمت توری پلاستیکی بر مبنای کیفیت این محصول مشخص می گردد.

همان طور که در مباحث قبل تر اشاره کردیم توری پیاز بهترین نوع بسته بندی برای این محصول کشاورزی است و باعث می ‌شود که این با این نوع بسته بندی بتوان این محصول را در بازار های داخلی و حتی در بازار های صادراتی به مشتریان معرفی کرد.

برای تعیین قیمت توری پلاستیک علاوه بر مشخصات فنی به نحوه خرید و میزان خرید این محصول نیز توجه می شود. با توجه به این موضوع معمولاً خرید توری پیاز در حجم های بسیار زیاد با قیمت های مناسب تری در نمونه با حجم خرید های کم دیده می شود و در راستای همین امر مشتریان همیشه تلاش خود را به کار می برند که این محصولات را به صورت عمده خریداری نمایند. برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

آیا این نوشته برای شما مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید