قیمت انواع گونی پلاستیکی در اصفهان

قیمت انواع گونی پلاستیکی در اصفهان

قیمت انواع گونی پلاستیکی جهت ارسال به شهرهای مختلف را می توانید از ما بخواهید. خرید و فروش انواع گونی پلاستیکی و کیسه توری کوچک و بزرگ جهت بسته بندی میوه، حبوبات، مرکبات و صیفی جات استفاده می شود. جهت استعلام قیمت کیسه توری و انواع گونی کوچک و بزرگ در همدان، شیراز، مشهد، تبریز و کرمانشاه با ما تماس بگیرید.

قیمت انواع گونی پلاستیکی در اصفهان

قیمت گونی سفید

گونی های سفید و شیشه ای  از جنس پلی پروپیلن هستند. که در کیفیت ها و سایزهای مختلف تولید و به فروش می رسند. این گونی ها به صورت تک لایه ای تولید و به بازار عرضه می شوند. طبق سفارش مشتری می توان این مدل گونی ها را لمینت دار هم کرد. طبق موارد استفاده از این گونی ها می توان در رنگ ها و سایزها و همچنین گرماژ مختلف تولید کرد.
گونی های ساده در کاربردهای مختلفی و صنایع متنوعی استفاده می شود. از جمله:
  • استفاده در صنعت شکر
  • برای بسته بندی انواع برنج
  • برای بسته بندی حبوبات
  • جهت بسته بندی خشکبار
  • بسته بندی سیب زمینی و هویج
  • و بسته بندی سوسیس و کالباس

قیمت انواع گونی پلاستیکی در اصفهان

ابعاد گونی های مختلف

جعهت سفارش انواع گونی شما می توانید در ابعاد مختلف سفارش خود را ثبت کنید . اما ابعاد عرضی گونی ها به شرح ذیل می باشد:
  1. عرض ۳۰ سانتی متر
  2. عرض ۳۵ سانتی متر
  3. عرض ۴۰ سانتی متر
  4. عرض ۴۵ سانتی متر
  5. عرض ۵۰ سانتی متر
  6. عرض ۵۵ سانتی متر
  7. عرض ۶۰ سانتی متر
  8. عرض ۷۰ سانتی متر

همانطور که در بالا اشاره شده گونی ها در ابعاد مختلف هستند که شما می توانید برای هر مصرفی از آنها استفاده کنید.

خرید گونی متری

انواع گونی های پلاستیکی در رنگ های متنوع به صورت تک رنگ و در عرض های مختلف می توان به صورت رول شده هم به مشتری تحویل داد. رول گونی های پلاستیکی در کارخانجات گونی بافی به صورت گرد یا تخت تولید میشود و در اختیار آنه قرار می گیرد.
جهت استفاده در نمای های ساختمانی و برای جداسازی و حصار کشی هم می توان از این گونی ها استفاده کرد. قیمت گونی بستگی به گرماژ دارد و اگر شما این مشخصه و عرض را تعیین کنید قیمت نهایی را می توان محاسبه کرد.
خرید گونی متری برای کسی که می تواند خود مابقی کار را انجام دهد به صرفه تر خواهد بود. برای خرید انواع گونی و توری شما به صورت عمده میتوانید با ما در ارتباط باشید.
راشا پلاست با تولید انواع گونی و توری پیشتاز در این عرصه می باشد.
قیمت انواع گونی پلاستیکی در اصفهان

فروش رول گونی متری

در کشور ما و همینطور دیگر کشورها برای پوشش نمای ساختمان از گونی های رولی استفاده می کنند. کشورهای افغانستان، عراق و پاکستان از جمله خریداران رول گونی به صورت انبوه از ایران هستند.
رول گونی جهت تولید گونی در ابعاد و سایز های مختلف، توسط کارگاه گونی دوزی خریداری شده و در عرض های مختلف محصول را به فروش می رسانند.
جهت استعلام قیمت به روز رول گونی و قیمت گونی به صورت ابعادی و آماده شده برای صادرات به کشورهای مختلف و ثبت سفارش خرید با قیمت مناسب با مشاورین مجموعه ما تماس بگیرید و یا جهت خرید و فروش از طریق وب سایت با ما در ارتباط باشید.

آیا این نوشته برای شما مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید