فروش گونی کامپوزیت سال ۱۴۰۲

فروش گونی کامپوزیت در تولیدی هایی که این محصول را تولید می کنند در تیراژ عمده صورت می پذیرد. گونی کامپوزیت با کیفیت های مختلف تولید و به فروش می رسد.

گونی کامپوزیت

گونی کامپوزیت از ویژگی های بالایی برخوردار است و به همین دلیل خواهان بسیاری نیز دارند، در مراکز توزیع گونی های کامپوزیتی می توان آن ها را در ابعاد مختلفی تهیه نمود و برای مصارف مختلفی از آن ها استفاده کرد.

گونی کامپوزیت به صورت لمینتی با دیگر متریال ها همانند کاغذ (تحریر، صنعتی و کرافت)، پلی اتیلن و انواع سلفون (BOPP و OPP) در ابعاد و گرماژ مختلف تولید می شود.

گونی کامپوزیت برای بسیاری از بسته بندی های مواد مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. از مواد پودری مثل: آراد سوخاری، پودر پنیر، شیر خشک و خمیرمایه گرفته تا خوراک دام و طیور و مکمل های غذایی دارویی که می تواند در این بسته بندی ها انجام شود. سفارش این مدل از گونی ها را می توانید در تعداد و اندازه های مختلف انجام دهید.

قیمت گونی کامپوزیت عمده

فروش گونی کامپوزیتی

فوش گونی کامپوزیتی در داخل کشور و جهت صادرات صورت می گیرد، و ما صادرات انواع گونی های کامپوزیتی و گونی های پلاستیکی را به کشورهای مختلف داریم که به دلیل کیفیت و مرغوب بودن فروش بالایی دارد. باتوجه به مصرف بالای این نوع از گونی ها صادرات آن به کشورهای مختلف انجام می شود.

بازار های خارجی نیز از این محصول به میزان بالایی استقبال کرده اند و انواع آن ها را  در بسته بندی مواد مختلف به کار می برند. برای خرید آن ها بهتر است که از بهترین مراکز استفاده کرده و در آن جا به خرید بپردازید. یکی از روش هایی که سبب می شود، محصول به سرعت هر چه تمام تر به دست ما برسد و با قیمت مناسب تری نیز به ما عرضه شود، خرید اینترنتی آن از وب سایت معتبر است.

قیمت گونی کامپوزیت عمده

خرید گونی کامپوزیت

برای خریدگونی کامپوزیت به صورت عمده باید از تولید کننده هایی که عرضه انواع مختلف کیسه و گونی فعالیت دارند خرید نمایید. گونی های کامپوزیتی را در همه جای ایران می توان یافت. ولی بحث کیفیت و تحویل آن بسیار مهم است. کیسه های کامپوزیت به خاطر مرغوبیتی که دارند، بازار هم به خود اختصاص داده اند.

تولید کنندگان کیسه های کامپوزیتی درجه یک و با کیفیت را در کارخانجات خود تولید و حتی صادر می کنند و این امر باعث رشد کارخانه و درامد ارزی می شود.

مجموعه راشاپلاست تولیدکننده انواع گونی و توری توانسته است بازار بزرگی را در اختیار بگیرد و همین امر در صادرات نیز صادق است. کشورهای مختلفی از مشتریان انواع کیسه ما هستند که می توان به روسیه، ارمنستان، ترکیه، تاجیکستان، ترکمنستان، عراق و افغانستان اشاره کرد.

آیا این نوشته برای شما مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید