توری پیازی + خرید تور پیاز با بهترین قیمت

توری پیاز با بهترین قیمت برای کشاورزان و صادرکنندگان این محصول در مجموعه راشالاست تولید و به بازار عرضه می شود. صنعت پلاستیک در ایران به دلیل وجود مواداولیه بسیار پررونق است.

خرید تور پیاز

خرید تور پیاز به صورت عمده برای شما بسیار به صرفه خواهد بود. این محصول از بهترین نوع از بسته بندی ها برای محصول پیاز می باشد.

تور پیاز موجب راحتی در جابجایی محصولات کشاورزی می شوند و با طراحی شیک و زیبایی که دارند علاوه بر جذب مشتری، دارای کارایی بسیاری می باشند. با توجه به اندازه ای که دارند می توانند اوزان مختلف را در خود جای دهند.

این نوع توری ها برای بسته بندی سیب زمینی، پیاز، کلم، مرکبات و … مورد استفاده قرار می گیرند. همچنین این محصولات با بهترین کیفیت در این مجموعه ارائه می شوند.

تور پیاز، دارای انواع مختلفی می باشند که بر حسب نوع استفاده ای که از آن ها می شود، اندازه ها و شکل های متفاوتی دارند.تور های پیاز نیز همانند سایر محصولات پلاستیکی، از فراورده های اولیه‌ پتروشیمی تولید می شود. بنابراین قیمت کیسه های پلاستیکی نیز بر حسب قیمت مواد اولیه می باشد.

فروش کیسه سیب زمینی + کیسه توری

توری پیاز

برای ساخت تور پیاز از دستگاه های بروز و گران قیمتی استفاده می شود به این صورت که، مواد اولیه آن را در داخل قیف های مخصوصی می ریزند که به شکل قالب های مختلف می باشد. بعد از آن مواد اولیه به نخ تبدیل شده و پس از ان نخ ها آماده سازی می شوند و برای دوخت توری در دستگاه دوخت قرار می گیرند.

کارخانجات تولیدی کیسه توری پلاستیکی زیادی در سراسر کشور وجود ندارد که کیسه های توری درجه یک را وارد بازار کنند. بلکه برای کیسه های لنو تولیدکنندهای کمی در ایران این محصول را تولید می کنند که یکی از آنها مجموعه راشا پلاست می باشد.

این مراکز تولیدی همه روزه، انواع مختلفی از کیسه های توری را در اندازه ها و طرح های مختلف، به تمام نقاط کشور عرضه می کند. فروشگاه های معتبر زیادی هم، این محصولات را بدون واسطه در اختیار مشتریان قرار می دهند که با توجه به عدم وجود واسطه، می توان با مراجعه به این مراکز، محصول مورد استفاده را با مناسب ترین و نازل ترین قیمت خریداری نمود.

کارخانه تولید توری پلاستیکی + فروش توری

قیمت توری پیاز

قیمت توری پیاز را باتوجه به اندازه و نوع بافت آن معیین می کنند. توری های تولید شده در ایران را می توان به چندین دسته تقسیم بندی کرد:

  • توری لنو
  • توری راشل
  • توری سوزنی
  • توری جورابی

هر کدام از این توری ها برای بسته بندی پیاز و سیب زمینی مورد استفاده قرار می گیرند. باتوجه به نوع محصول که برای بازار داخل یا صادرات است می توان نوع توری را مشخص کرد.

آیا این نوشته برای شما مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید