کارتن بسته بندی کیوی + تولید انواع بسته بندی میوه

کارتن بسته بندی کیوی یکی از با کیفیت ترین و مرغوب ترین نمونه های این کالا می باشد که برای عرضه آن از روش های متعددی استفاده می شود.

کارتن بسته بندی کیوی + تولید انواع بسته بندی میوه

کارتن بسته بسته بندی کیوی

کارتن بسته بندی یکی از انواع مختلف کارتن های موجود در بازار هستند که خود دارای مدل های بیشماری می باشند. از محبوب ترین و پرفروش ترین مدل های این محصول می توان به کارتن بسته بندی کیوی اشاره کرد.

این نوع کارتن بسته بندی که امروزه از آن برای نگهداری انواع میوه و سبزیجات استفاده می شود از بهترین نوع هستند. این کارتن ها به دلیل طراحی خاصی که دراند و راحت حمل می شوند از بهترین نوع بسته بندی برای میوه جات هستند.

این نوع کارتن بسته بندی در سایز بندی های متنوعی در بازار موجود است و افراد می توانند هر یک از نمونه های آن را با توجه به نیاز خود تهیه کنند. این مدل کارتن بسته بندی به راحتی سر هم می شود.

این کارتن بسته بندی طعم و مزه مواد غذایی را تغییر نخواهد داد و افراد می توانند آن را در قسمت های مختلف یخچال نگهداری کنند. نوع کارتن بسته بندی استفاده شده در تولید این محصول به گونه ای است که هیچ نوع خطری را برای سلامت افراد ایجاد نخواهد کرد.

قیمت کارتن بسته بندی کیوی

قیمت کارتن بسته بندی کیوی در ابعاد و ضخامت های مختلف متفاوت می باشد. پخش هر یک از انواع این محصول به صورت کلی انجام می شود که هر یک از این روش ها هزینه های متفاوتی را برای مشتریان ایجاد می کنند. پخش عمده این محصول به کاهش در هزینه های مشتریان کمک خواهد کرد.

برای کیوی صادراتی آن را در کارتن ۵ لایه بسته بندی می کنند. کارتن های پنج لایه از سه ورق مسطح (لاینر) و دو ورق کنگره ای (فلوت) تولید می شوند که این لایه ها انواع مختلف با کیفیت های متفاوت دارند. برای تولید کارتن کیوی صادراتی از ورق مسطح کرافت استفاده می کنند زیرا این ورق کیفیت بالایی نسبت به دیگر ورق ها دارد و همین کیفیت خوب استحکام کارتن کیوی را بالا می برد.

کارتن بسته بندی کیوی + تولید انواع بسته بندی میوه

تولید انواع بسته بندی میوه

تولید انواع بسته بندی میوه در کشور ما به صورت انبوه انجام می شود. آیا می دانید برای عرضه انواع کارتن بسته بندی کیوی از چه روش هایی می توان استفاده کرد؟ یکی از بهترین و مقرون به صرفه ترین روش هایی که از آن برای ارائه این محصول می شود، عرضه بدون واسطه است.

عرضه کارتن بسته بندی کیوی بدون واسطه به این معنا است که افراد می توانند هر یک از نمونه های آن را به قیمت درب کارخانه تهیه کنند و به این صورت هزینه های خود را به حداقل برسانند.

این سایت معتبر ترین مرکز عرضه و ارائه کارتن بسته بندی کیوی است که بهترین و با کیفیت ترین مدل های آن را با صرف هزینه مقرون به صرفه ای به دست مشتریان و سفارش دهندگان گرامی و محترم می رساند.

آیا این نوشته برای شما مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید