کارتن بسته بندی کاهو و کلم صادراتی + قیمت ۱۴۰۲

کارتن بسته بندی کاهو و کلم یک از نمونه کارتن های بسته بندی صادراتی می باشد که در صنعت کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرد. امروزه تاجران برای ارسال محصول به کشورهای اروپایی از بسته بندی های کارتنی استفاده می کنند.

کارتن بسته بندی کاهو و کلم صادراتی + قیمت 1402

خرید کارتن بسته بندی کاهو و کلم

کارتن بسته بندی کاهو و کلم مرغوب در تمام نقاط کشور به صورت عمده صورت می گیرد که برای خرید این محصول مشتریان می توانند به مراکز معتبر و فروشگاه های فروش مراجعه کنند. و این کارتن های بسته بندی در انواع مختلفی تولید شده است که برای تولید این نمونه از مواد اولیه مرغوب استفاده می کنند. خرید عمده از قیمت ارزان تری و مناسب تر برخوردار می باشد.

امروزه خرید انواع کارتن بسته بندی کاهو و کلم مرغوب در سایت های اینترنتی با تخفیف ویژه صورت می گیرد که سایت اینترنتی ما این نمونه را در مرغوب ترین کیفیت به فروش می رساند.

کاهو و کلم به دلیل حساس بودن باید بدون فشار حمل شوند و بهترین گزینه بسته بندی استفاده از کیسه های نانو و سپس بسته بندی با کارتن می باشد.

با این کار محصول مورد نظر بدون آسیب به کشور مقصد ارسال می شود.

 

ویژگی مهم کارتن بسته بندی کاهو و کلم

امروزه برای خراب نشدن محصولاتی مانند کاهو آن ها را در کارتن بسته بندی می کنند و به بازار های فروش ارائه می دهند که از ویژگی بالایی برخوردار می باشد.

۵ ویژگی مهم کارتن بسته بندی کاهو و کلم اعم از؛

  1. در بازارهای جهانی استقبال خوبی از این بسته بندی شده است
  2. از مواد اولیه مرغوب تولید شده است.
  3. به صورت سه و پنج لایه تولید و عرضه می شود.
  4. از مقاومت و دوام بالایی برخوردار می باشد
  5. آسیبی به محصول مورد نظر نمی زند.

با قرار گرفتن کاهو در کارتن بسته بندی ظاهر طبیعی و اولیه خود را حفظ می کند و هیچ مواد شیمیایی در تولید آن استفاده نشده است . این نمونه به کشور های خارجی نیز صادر می شود و نیاز بازار های خارجی را نیز تامین می کند و تولید کنندگان و صادر کنندگان از سود قابل توجهی برخوردار که باعث پیشرفت کشور عزیزمان می شود و به تولید گسترده این محصول می پردازند.

کارتن بسته بندی کاهو و کلم صادراتی + قیمت 1402

قیمت کارتن بسته بندی کاهو و کلم

قیمت انواع کارتن بسته بندی نسبت به کیفیت بالایی که دارد مناسب و ارزان می باشد. همچنین قیمت عمده این محصول ارزان تر و بهتر می باشد، و افراد می توانند با کیفیت ترین محصول را به صورت عمده خریداری کنند. خرید به صورت عمده سبب شده از هزینه های اضافی جلوگیری و کاسته شود .قیمت کارتن بسته بندی بخاطر انواع مختلف و نوسانات بازار ها متفاوت می باشد و دائما در حال تغییر می باشد. ‌

قیمت انواع کارتن بسته بندی مرغوب به صورت اینترنتی بهتر و ارزان می باشد که متقاضیان می توانند این محصول را در مرغوب ترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در بسته بندی های بهداشتی و مختلفی به سایت اینترنتی ما مراجعه کنند و این محصول را در کوتاه ترین زمان و بدون واسطه به طور مستقیم خریداری نمایند.

آیا این نوشته برای شما مفید بود؟

نظرات بسته شده است.

تماس بگیرید