مرکز فروش گونی سفید و قرمز

مرکز فروش گونی سفید و قرمز

مرکز فروش گونی سفید و قرمز، کشور ما یکی از بزرگترین تولیدکنندگان حبوبات و صیفی جات می باشد که این محصولات برای بسته بندی نیاز به گونی دارند. سالانه مقادیر بسیار زیادی از انواع بسته بندی گونی در کشور تولید و در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد. این کیسه ها از نظر قیمت مناسب و به صرفه تری برخوردار باشد.

مرکز فروش گونی

لازم به ذکر است بدانید که کیسه گونی نیز مثل سایر نمونه های بسته بندی داری ابعاد و رنگبندی مختلف می باشد. که طبق سلیقه و نوع کاربرد مشتریان عزیز می توانند سفارش خود را در مرکز فروش گونی ثبت کنند.

گونی قرمز بغل مشکی و گونی سفید از تولیدات مجموعه ما می باشد که در تیراژ بالا می توانیم در اختیار خریداران داخلی و خارجی قرار دهیم.

گونی قرمز بغل مشکی در بسته بندی محصول سیب زمینی بسیار کاربرد دارد که اکثر کشاورزان از این بسته بندی استفاده می کنند.

گونی سفید هم که کاربرد بشدت بالایی دارد و در بسته بندی انواع حبوبات گرفته تا در صنعت ساختمان سازی مصرف دارد.

فروش مستقیم گونی سیب زمینی ارزان

فروش گونی عمده به صورت رول

فروش گونی عمده به صورت رول شده هم اماکن پذیر است که بعضی از خریداران برای خرید گونی رولی اقدام می کنند. گونی رولی در رولی های ۱۰۰۰ متری و ۲۰۰۰ متری امکان پذیر است.

ما در مجموعه راشا پلاست سعی کرده ایم تا بهترین نمونه های بسته بندی را در اختیار مشتریان عزیز خود قرار داده تا خریدارن بتوانند به راحتی خرید خود را انجام دهند.

گونی ها باتوجه به کاربردی که دارند می توانند در صنعت های مختلف کاربرد داشته باشند. پس از هرجای ایران که هستید می توانید سفارش خود را ثبت کنید.

قیمت فروش کیسه گونی قرمز و سفید رولی

تولید کننده کیسه کیسه گونی

شما جهت خرید عمده کیسه گونی باید از تولیدکننده گونی بتوانید خرید مستقیم انجام دهید تا از نظر قیمت برای شما به صرفه باشد.

باتوجه به مصرف بالای گونی در کشور تولیدکنندگان زیادی در کشور مشغول تولید این محصول هستند. ولی همه تولیدکنندگان کیفیت را مدنظر قرار نمی دهند.

پس برای خرید عمده گونی باید مقدار کمی سفارش دهید و از کیفیت محصول اطمینان حاصل کنید. و بعد از اینکه کیفیت تایید شد سفارش بالای خود را ثبت کنید.

مجموعه راشا پلاست تولیدات مختلف دارد از جمله می توان به توری راشل، توری لنو و گونی اشاره کرد. شما عزیزان جهت خرید این محصولات می توانید با ما از طریق راه های ارتباطی در تماس باشید و سفارشات عمده خود را ثبت کنید.

آیا این نوشته برای شما مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید