قیمت کارتن بسته بندی گوجه + سال ۱۴۰۲

قیمت کارتن بسته بندی گوجه، محصولات کشاورزی و از جمله گوجه فرنگی به سرعت خراب می شود. برای جلوگیری از این امر از بهترین بسته بندی ها استفاده می‌کنند که کارتن بسته بندی گوجه یکی از بهترین نمونه ها می باشد.

قیمت کارتن بسته بندی گوجه + سال 1402

مشخصات کارتن بسته بندی گوجه

برای تهیه کارتن بسته بندی گوجه و سبزیجات باید به شرکت ها و کارخانه ها مراجعه نمود. اینگونه کارتن بسته بندی گوجه ها باعث می‌شوند تا سبزیجات بدون مواد نگهدارنده و افزودنی های دیگر به صورت کاملا ارگانیک بسته بندی شود و به مدت طولانی نگهداری شود و جهت صادرات آماده شوند.

صیفی جات و سبزیجات از جمله مواردی است که در ایران به وفور کاشت می شود و بستر مناسبی برای صادرات فراهم می‌کند. بیشتر کشورهای حوزه خلیج فارس به دلیل داشتن آب و هوایی گرم توان برداشت محصولات کشاورزی را ندارد.

این کشورها صیفی جات و سبزیجات را از کشور ما با بسته بندی های خوب خریداری می کنند. ایران به دلیل نزدیک بودن به کشورهای حاشیه خلیج فارس به راحتی می تواند محصولات کشاورزی و سبزیجات خود را در کمترین زمان در این کشورها به فروش برساند.

قمیت کارتن بسته بندی گوجه

قیمت کارتن بسته بندی گوجه با توجه به مشخصاتی که خریدار می دهد تعیین می شود. برای این امر باید بتواند محصولات کشاورزی را به صورت سالم و بدون خرابی به کشورهای حوزه خلیج فارس صادر کند. در حال حاضر بسته بندی های کارتنی یک از بسته بندی هایی می باشد که مورد استفاده قرار می گیرد و روز به روز هم بر استفاده از این نوع بسته بندی افزوده می شود.

این گونه کارتن بسته بندی ها با چاپ و بدون چاپ به بازار عرضه می شوند. قیمت آن ها نیز مناسب می باشد و می توان آنها را به صورت انبوه خریداری کرد و محصولات کشاورزی به خصوص سبزیجات و کاهو و کرفس و سایر محصولات کشاورزی را در آن قرار داد.

این محصولات را به صورت بسته بندی های متفاوت بسته بندی می کنند. سپس به کشورهای دیگر صادر می‌کند. خاصیت دیگری که این گونه بسته بندی ها دارند، این است که وزن متری دارند و به راحتی به صورت پالت شده آماده بارگیری می شوند. و همچنین در حمل و نقل دچار خرابی نمی شوند.

قیمت کارتن بسته بندی گوجه + سال 1402

خرید انواع کارتن بسته بندی گوجه

خرید انواع کارتن بسته بندی گوجه توسط تجاری که به تجارت محصولات کشاورزی می‌پردازند، انجام می گیرد. برای خرید انواع کارتن بسته بندی گوجه می‌توانید به شرکت‌ها و کارخانه‌های که در این زمینه فعالیت می‌کنند، مراجعه کنید.

این گونه کارتن ها به صورت تک ردیف و بر اساس اندازه کارتن به فروش می رسد. عرضه کنندگان کارتن بسته بندی گوجه کارخانه های تولیدی هستند که به فروش این محصول به صورت عمده می پردازند.تا محصولات کشاورزی و از جمله گوجه فرنگی دچار خرابی و کپک نشود.

همچنین جهت از بین بردن واسطه‌ها و دلال ها که موجب گران شدن این گونه بسته بندی کارتن ها می شوند، می توانید از طریق فروشگاه های اینترنتی و سایت هایی که شرکت ها برای فروش این محصول طراحی کرده‌اند، اقدام به خرید کنید تا بتوانید با قیمتی مناسب آنها را تهیه کنید.

آیا این نوشته برای شما مفید بود؟

نظرات بسته شده است.

تماس بگیرید