قیمت کارتن بسته بندی فلفل دلمه (سال ۱۴۰۲)

قیمت کارتن بسته بندی فلفل دلمه با توجه به اینکه از چه جنس و سایزی باشد می تواند متغییر باشد. کارتن فلفل دلمه در انواع مختلف زیره و رویه (تلسکوپی)، چهار درب، ستون دوبل و غیره به تولید میرسد.

قیمت کارتن بسته بندی فلفل دلمه (سال 1402)

ویژگی های کارتن بسته بندی فلفل دلمه

ویژگی های کارتن بسته بندی فلفل دلمه به شما ارائه می گردد. به دلیل ویژگی های منحصر به فردی که دارد، خواهان بسیاری نیز دارد،

  1. به دلیل طراحی خاص و عالی حمل این محصول راحت می باشد.
  2. از زیبایی خاصی در هنگام بسته بندی برخوردار است.
  3. مقاومت و کیفیت بالایی دارد.

کارتن بسته بندی فلفل دلمه از نمونه کارتن های پرمصرف می باشد، چرا که برای صادرات فلفل دلمه فقط از کارتن استفاده می شود.

قیمت کارتن بسته بندی فلفل

قیمت انواع کارتن بسته بندی فلفل دلمه با توجه به جنس و ابعاد آن ها تعیین می شود. هر کدام از این کیسه ها برای مصارفی ساخته شده اند، کارتن بسته بندی فلفل در همه استان ها تولید نمی شود و استان هایی متل قم، تهران و یزد بیشترین تولید را دارند. قیمت کارتن بسته بندی فلفل دلمه نسبت به نوع خارجی آن پایین تر و مرغوب تر می باشد. کارتن بسته بندی فلفل دلمه به دلیل صادرات زیاد از کشورمان استفاده بسیاری دارد.

این اقلام در این کارتن ها بسته بندی و صادر می شود، به دلیل بسته بندی بهتر و بهداشتی تر و انتقال راحت تر از کارتن بسته بندی فلفل دلمه استفاده می شود.

مراکز توزیع کنندگان کارتن بسته بندی فلفل دلمه که یکی تولید کنندگان از انواع کارتن می باشد، بسیار معتبر هستند. این محصول برای تازه نگه داشتن محصولات کشاورزی مخصوصا برای صادرات مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت کارتن بسته بندی فلفل دلمه (سال 1402)

خرید کارتن فلفل دلمه

خرید کارتن فلفل دلمه امروزه رونق زیادی دارد و اکثر سورتینگ داران کارتن خود را از تولیدکنندگان کارتن خریداری می کنند.

فلفل دلمه نوعی از صیفی جات می باشد که برای رشد به گلخلنه های مجهز و خاصی نیاز دارد. و در مناطقی مثل اصفهان، اراک و همدان معمولا کشت می شود. به دلیل گران بودن این محصول از بسته بندی های خاص استفاده می کنند که بدون مشکل به مقصد برسد.

اگر شما طرح خاصی برای چاپ روی کارتن داشته باشید به راحتی می توانیم طرح شما را طراحی و سپس روی کارتن چاپ کنیم.

راشا پلاست تولیدکننده انواع کارتن صیفی جات و میوه جات توانسته است با افراد زیادی در این رابطه کار کند. برای استعلام قیمت می توانید با ما در ارتباط باشید و قیمت روز را استعلام کنید.

 

آیا این نوشته برای شما مفید بود؟

نظرات بسته شده است.

تماس بگیرید